ساعت‌های میان‌رده گارمین Forerunner 265 و Forerunner 265S با نمایشگر AMOLED معرفی شدند

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ساعت هوشمند گارمین Forerunner 265
گارمین ساعت‌های هوشمند میان‌رده‌ی Forerunner 265 و Forerunner 265S را با نمایشگر AMOLED و برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری معرفی کرد.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار داشتیم گارمین ساعت‌های هوشمند جدید Forerunner 265 و Forerunner 265S را معرفی کرد. تفاوت مهم بین این دو مدل در ابعاد آن‌ها است. مدل Forerunner 265 از قاب ۴۶ میلی‌متری و نمایشگر ۱٫۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۱۶ در ۴۱۶ پیکسل بهره می‌برد درحالی‌که Forerunner 265S قاب ۴۲ میلی‌متری دارد و به نمایشگر AMOLED ۱٫۱ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز شده است.

Forerunner 265 و Forerunner 265S از صفحه‌نمایش‌های لمسی و پوشش گوریلاگلس ۳ بهره می‌برند. هردو ساعت هوشمند مورداشاره ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارند و مجموعه‌ای از حسگرها را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌گفته‌ی گارمین، این دو محصول از اتصال چندگانه‌ی GNSS برای موقعیت‌یابی دقیق‌تر، سیستم نظارت بر اشباع اکسیژن خون، نمایشگر ضربان قلب، قطب‌نما و غیره پشتیبانی می‌کنند.

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، گارمین مجموعه‌ای از نرم‌افزارها را به‌صورت از پیش نصب‌شده روی Forerunner 265 و Forerunner 265S ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به حالت‌های ورزشی متعدد، اعلان‌های هوشمند، فروشگاه Connect IQ و سیستم پرداخت اشاره کرد. این دو محصول برخلاف نسخه‌های قبلی خود به‌طور پیش‌فرض از پخش موسیقی نیز پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 265S باهر بار شارژ تا ۱۵ روز دوام می‌آورد و اگر موقعیت‌یاب آن روشن باشد، عمرباتری به ۲۴ ساعت کاهش خواهد یافت. علاوه‌براین درصورت استفاده از سیستم پخش موسیقی و GNSS، شارژدهی دستگاه به ۶ ساعت خواهد رسید. ازطرف دیگر Forerunner 265 و Forerunner 265S با هربار شارژ ۱۳ روز دوام می‌آورد و اگر از موقعیت‌یاب و پخش موسیقی آن استفاده کنید، عمرباتری به ۶ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. هردو ساعت مورداشاره از همین‌حالا با قیمت ۴۵۰ دلار دردسترس مشتریان قرار گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات