متا درحال‌کار روی ساعت هوشمند جدیدی با تراشه کوالکام و نسخه سفارشی اندروید است

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
metawatch
ساعت هوشمند متا احتمالاً با ظاهری شبیه اولین نسخه‌ی لغو شده‌ی این محصول عرضه خواهد شد و شاید بتوان از آن در متاورس نیز استفاده کرد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد متا همچنان تمایل دارد در بازار ساعت‌های هوشمند حضور داشته باشد زیرا بر اساس گزارشی جدید، این شرکت بار دیگر درحال‌کار روی ساعت هوشمند جدیدی است.

ماه نوامبر گذشته گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه متا پس‌از اخراج بیش‌از ۱۱ هزار کارمند خود، اقداماتی را برای تبدیل شدن به یک شرکت کوچک‌تر اما کارآمدتر انجام داده است. شرکت مذکور در راستای هدف خود برخی پروژه‌های درحال توسعه را نیز لغو کرد که ازجمله می‌توان به چندین پروژه‌ی مربوط به ساعت هوشمند اشاره کرد. طبق گزارش‌های قبلی قرار بود متا ساعت هوشمندی با نام رمز میلان را در سال ۲۰۲۳ و با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه کند.

متا اکنون درحال‌کار روی نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند خود است که قبلاً پروژه‌ی آن را لغو کرده بود.

ساعت هوشمند متا

به گزارش AndroidAutority، اولین ساعت هوشمند متا با هدف عادت دادن کاربران به فرم‌فکتوری جدید طراحی می‌شود. ظاهراً این شرکت قصد دارد درنهایت از محصول مورد اشاره به‌عنوان یکی از ابزارهای مرتبط با متاورس بهره ببرد.

طبق گزارش‌های اخیر، ساعت هوشمند متا شباهت بسیار زیادی به پروژه‌ی لغو شده‌ی میلان خواهد داشت. البته به‌نظر می‌رسد این دستگاه به‌جای Wear OS نسخه‌ی سفارشی سیستم‌عامل اندروید را اجرا خواهد کرد و به تراشه‌ی کوالکام مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات