هواوی واچ 4 پرو مخصوص کودکان با قیمت ۱۵۴ دلار رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۱ اینچی AMOLED است و باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.
تبلیغات

ساعت هوشمند واچ ۴ پرو هواوی یکی از محصولات جذاب ویژه‌ی کودکان است که هفته‌ی گذشته توسط غول فناوری چینی عرضه شد. به نقل از Gizmochina، هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان، دارای عملکرد‌های مختلفی است و اهداف آموزشی و ایمنی ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند واچ ۴ پرو کودکان در دست

این ساعت هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۱ اینچی AMOLED لمسی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل است و بند آن طوری طراحی شده که احساس راحتی به کودک منتقل می‌کند. پوشیدنی مذکور دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. ساعت هوشمند کودکان هواوی در دو رنگ آبی و صورتی عرضه می‌شود و وزن آن تنها ۵۷٫۵ گرم است. بند ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده و انرژی آن را باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کند که با قابلیت شارژ سریع، ۵۰ درصد ظرفیت آن طی ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود.

پوشیدنی ویژه کودکان هواوی با اتصال WLAN، بلوتوث و شبکه‌های ارتباطی سازگار است. این ساعت هوشمند که می‌توان با آن تماس تصویری برقرار کرد، از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند و دربرابر آب مقاوم است.

نمایی از ساعت هوشمند واچ ۴ پرو هواوی مخصوص کودکان

هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان از تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور ۱۴۰۰) با قیمت پایه‌ی ۹۹۸ یوآن (۱۵۴ دلار) دردسترس خواهد بود. هیچ جزئیاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی وجود ندارد و انتظار نمی‌رود هواوی این ساعت هوشمند را در خارج چین عرضه کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات