هواوی حافظه ذخیره‌سازی دستگاه‌های قدیمی را ارتقاء می‌دهد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی هواوی، کاربران می‌توانند با هزینه‌ی ۵۷ دلار، حافظه‌ ذخیره‌سازی دستگاه‌های واجد شرایط خود را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء بدهند.
تبلیغات

هواوی در تاریخ ۷ مرداد طی برگزاری رویدادی از سری P50‌ با سیستمعامل اختصاصی Harmony رونمایی و اعلام کرد که قصد دارد حافظه ذخیرهسازی دستگاههای قدیمی را ارتقاء بدهد. به نقل از جیاسامآرنا، دارندگان گوشیهای سری نوا، پی، میت و اینجوی میتوانند حافظهی ذخیرهسازی  دستگاه خود را با هزینهی ۳۶۹ یوآن (حدود ۵۷ دلار) ارتقاء بدهند تا فضای بیشتری برای سیستمعامل Harmony بدون از دستدادن فایلهای ارزشمند خود داشته باشند.

سری اول شامل میت ۹، میت ۱۰، میت ۲۰، میت ۳۰، پی ۱۰، پی ۲۰ و سری پی ۳۰ می‌شود؛ اما نسخه‌های لایت واجد شرایط نیستند. با این تفاسیر، گوشی‌ها از حافظه ذخیره‌سازی بیشتری برخوردار خواهد شد؛ یعنی گوشی‌های ۶۴ گیگابایتی به ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء می‌یابند، گوشی‌های ۱۲۸ گیگابایتی به ۲۵۶ گیگابایت و دستگاه‌های ۲۵۶ گیگابایتی به حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت مجهز خواهند شد.

گوشیهای دیگر هواوی از جمله نوا 2s که دسامبر ۲۰۱۷ معرفی شد تا نوا 7 اس ای یوث فایوجی که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شده است، واجد شرایط ارتقاء در اواخر سال ۲۰۲۱ خواهند بود. بنا بر ادعای منابع چینی، اکثر پرچمداران آنر که طی سالهای گذشته راهی بازار شدند، واجد شرایط ارتقاء هستند؛ اما هواوی هنوز هیچ خبر رسمی در این مورد اعلام نکرده است.

 ارتقای حافظه ذخیره‌سازی کار پیچیده‌ای به نظر می‌رسد؛ اما از طرفی دیگر می‌تواند عمر مفید گوشی‌های هوشمند کاربران را افزایش بدهد. هواوی در حال حاضر این برنامه را در چین پیاده‌سازی کرده است؛ اما در صورت موفقیت‌آمیز بودن این برنامه احتمال دارد به بازار‌های دیگر گسترش یابد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ارتقای حافظه ذخیره‌سازی دستگاه‌های قدیمی هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات