هواوی واچ GT 2 Pro ECG و هواوی بند 6 پرو معرفی شدند

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
هواوی دو گجت پوشیدنی جدید را در کنار گوشی‌های هوشمند سری پی 50 معرفی کرده که هواوی واچ GT 2 Pro و بند 6 پرو نام دارند.
تبلیغات

شب گذشته هواوی با دست پر به میدان آمد و جدیدترین محصولات خود را برای علاقه‌مندان و طرفداران معرفی کرد. در میان معرفی پرچم‌داران سری پی ۵۰، هواوی ساعت‌های هوشمندی نیز رونمایی شد که ویژگی‌های به مراتب بیشتری را نسبت به مدل‌های استاندارد در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اولین محصول، ساعت هوشمندی به نام هواوی واچ GT 2 Pro ECG است که از نظر طراحی ظاهری شباهت‌های بسیاری به مدل پیشین خود دارد. طبق گزارش GSMArena هواوی در ساعت هوشمند جدید خود از صفحه‌نمایشی ۱/۳۹ اینچی با پنل AMOLED استفاده کرده که بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد. از ویژگی‌هایی که به ساعت هوشمند جدید هواوی اضافه شده، می‌توان به خواندن داده‌های الکتروکاردیوگرام برای سنجش ضربان قلب اشاره کرد.

درواقع هواوی واچ GT 2 Pro ECG می‌تواند تحرکات قلب را تحت نظر گرفته و اطلاعات به دست آمده را برای پردازش به اپلیکیشن‌های مدنظر ارسال کند. کاربر نیز با اطلاعات ثبت شده می‌تواند داده‌های مفیدی را برای سنجش میزان سلامت قلب و عملکرد آن ذخیره کند و در صورت وجود بیماری، اطلاعات را با دکتر خود به اشتراک قرار دهد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 Pro ECG

علاوه بر سنجش عملکرد قلب یا به صورت ساده‌تر، ثبت ضربان قلب، هواوی واچ GT 2 Pro ECG دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که می‌توان به ثبت میزان استرس، خواب، بی‌تحرکی و مقدار اکسیژن در خون اشاره کرد. هر یک از موارد ذکر شده از نظر پزشکی می‌توانند داده‌های مفیدی را در اختیار پزشکان قرار داده و آن‌ها نیز با استفاده از داده‌های ثبت شده به بهبود سریع‌تر کاربران کمک کنند.

هواوی واچ GT 2 Pro ECG از سیستم‌عامل Lite OS استفاده می‌کند و دارای ۱۰۰ حالت مختلف برای تمرینات ورزشی است. چنین حالاتی درواقع می‌توانند به‌صورت دقیق‌تر تحرکات و فعالیت‌های ورزشی کاربر را ثبت کنند که برای مثال می‌تواند شامل پیاده‌روی ساده تا دوچرخه سواری باشد. انتظار می‌رود محصول جدید شرکت چینی در ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) با قیمتی معادل ۴۷۸ دلار روانه‌ی بازار چین شود.

هنوز زمان عرضه‌‌ی جهانی هواوی واچ GT 2 Pro ECG مشخص نشده و امکان دارد قیمت متفاوتی در خارج از بازار چین داشته باشد. در هر صورت، سران شرکت چینی تأیید کرده‌اند که مدل جدید هواوی واچ تنها در رنگ مشکی به بازار راه می‌یابد.

دستبند سلامت هواوی بند 6 پرو

محصول دیگری که هواوی معرفی کرده است، بند ۶ پرو نام دارد. بند ۶ پرو مجهز شده به صفحه‌نمایشی ۱/۴۷ اینچی با پنل OLED که قابلیت‌های متعددی نیز دارد. دستبند سلامت جدید شرکت چینی می‌تواند مقدار اکسیژن در خون، ضربان قلب، میزان خواب و استرس را ثبت کرده و در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر موارد ذکر شده، بند ۶ پرو قادر به ثبت میزان دمای بدن کاربر نیز خواهد بود.

کاربر می‌تواند میزان سوخت و ساز بدن خود را با توجه به ۹۶ حالت ورزشی مختلفی که در بند ۶ پرو ثبت شده به صورت دقیق و با خطای بسیار کم ثبت کند. سران هواوی مدعی شده‌اند که عمر مفید بند ۶ پرو به دو هفته می‌رسد و درواقع کاربران تنها دو بار در طول ماه نیاز به شارژ دستبند سلامت جدید شرکت چینی خواهند داشت. انتظار می‌رود بند ۶ پرو در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) با قیمتی معادل ۷۰ دلار روانه‌ی بازار چین شود.

با توجه به قیمت و ویژگی‌هایی که بند ۶ پرو دارد باید گفت که محصولی ایدئال برای کاربران خواهد بود. با این حال، ممکن است نظر شما کاربران زومیت متفاوت باشد. دلایل خرید یا عدم خرید بند ۶ پرو را با اعضای دیگر زومیت به اشتراک قرار دهید و بگویید که به نظر شما ساعت هوشمند و دستبند سلامت جدید هواوی چه ویژگی‌های دیگری نیاز دارند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات