تصویر واقعی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ منتشر شد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله کوتاهی تا رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱، تصویر واقعی گلکسی واچ ۴ کلاسیک منتشر شده است که با شایعات در مورد این ساعت هوشمند سامسونگ مطابقت دارد.
تبلیغات

رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود غول کره‌ای از گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی کند. در گزارش‌های قبلی تصاویر رندر مختلفی از این پوشیدنی‌ها فاش شد؛ اما اکنون در حال مشاهده‌ی تصاویر واقعی مدل کلاسیک هستیم که صحت تصاویر رندر قبلی را تأیید می‌کند و بخشی از رابط کاربری جدید را به ما نشان می‌دهد.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی واچ ۴ کلاسیک از یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست بهره می‌برد. طبق شایعات، این ساعت هوشمند در سه‌ رنگ وارد بازار خواهد شد؛ اما در این گزارش فقط دو رنگ از آن را مشاهده می‌کنیم.

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

تصویر رندر گلکسی واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ جزئیات زیادی درباره‌ی واچ ۴ کلاسیک ارائه نکرده است؛ اما بر اساس شایعات، این ساعت هوشمند به تراشه‌ی اگزینوس W920 مجهز و در سه اندازه‌ی ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی‌متر عرضه خواهد شد.

سایر ویژگی‌های احتمالی گلکسی واچ ۴ کلاسیک شامل محافظ گوریلا گلس DX یا +DX، مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر، تضمین دوام و مقاومت با گواهینامه MIL-STD-810G، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، جی‌پی‌اس، حسگر SpO2 برای پایش سطح اکسیژن خون و شمارنده‌ی گام است.

در ادامه‌ی شایعات، سامسونگ امسال مانیتور ترکیب بدن را روی ساعت‌های هوشمند قرار می‌دهد. این قابلیت به شما کمک می‌کند مواردی را شناسایی کنید که به بهبود سلامت کلی کمک می‌کند. این پوشیدنی‌های سامسونگ به One UI Watch و نسخه‌ی جدید Wear OS گوگل مجهز خواهند بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی طراحی گلکسی واچ ۴ کلاسیک و ویژگی‌های احتمالی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات