رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تیز تبلیغاتی منتشرشده نشان می‌دهد رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ، چهارشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار و گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که سامسونگ در آینده‌ای نزدیک جدید‌ترین محصولاتش را در رویداد آنپکد رونمایی خواهد کرد که شامل گوشی‌های هوشمند تاشو، ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم است.

بر اساس گزارش Sammobile و طبق شایعات قبلی، زمان رونمایی از دستاورد‌های سامسونگ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) اعلام شده بود و اطلاعیه‌ی امروز نیز به‌صورت رسمی رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در تاریخ ۲۰ مرداد را تأیید می‌کند.

تیز تبلیغاتی رومایی از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ

منبع این اطلاعات یک تیزر تبلیغاتی است که در یکی از وب‌سایت‌های منطقه‌ای سامسونگ منتشر شده. همان‌طور که در تیزر تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، به‌وضوح ذکر شده است که رویداد بعدی گلکسی آنپکد در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) ساعت ۱۷:۰۰ به وقت مسکو برگزار خواهد شد که ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران خواهد بود.

تیزر تبلیغاتی سامسونگ نمایی از دو گوشی‌ را نشان می‌دهد که به‌طور مشخص، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ هستند. با این تفاسیر، سامسونگ در یک رویداد از هر دو گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد.

علاقه‌مندان احتمالا می‌توانند همان روز یا روز بعد دستگاه‌های مذکور را پیش‌سفارش بدهند. چندین خبر دیگر، تاریخ رسمی عرضه‌ی گوشی‌های تاشوی سامسونگ را ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) اعلام کرده‌اند که این تاریخ قابل قبول‌‌ به نظر می‌رسد؛ زیرا سامسونگ معمولا حدود دو هفته بین زمان معرفی و عرضه فاصله می‌اندازد.

 غول کره‌ای هنوز کاملاً به برگزاری رویداد‌هایش به‌صورت حضوری بازنگشته است و رویداد آنپکد ۲۰۲۱ مانند تمامی رویداد‌های سال گذشته، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات