گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک به‌زودی معرفی خواهند شد؛ اما سرنوشت مدل اکتیو چه شد؟

شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، به‌نظر می‌رسد سامسونگ برچسب اکتیو را کنار گذشته است و پوشیدنی‌های آینده‌ در دو مدل گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی واچ ۴ به‌ترتیب با قاب چرخشی فیزیکی و بدون آن عرضه خواهد شد.
تبلیغات

درباره ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ سردرگمی‌هایی وجود دارد که عمدتا ناشی از تصمیم سامسونگ در تغییر نام پوشیدنی‌های آینده خود به روشی است که چندان منطقی نیست و طرفداران را به این فکر انداخته که چه اتفاقی برای نسخه اکتیو (Active) افتاده است.

اگر اخبار مرتبط با پوشیدنی‌های آینده سامسونگ را دنبال کرده باشید، این شرکت قصد دارد اواخر سال ۲۰۲۱ دو مدل ساعت هوشمند را در اندازه‌های مختلف عرضه کند که گلکسی واچ ۴ کلاسیک (Galaxy Watch 4 Classic) و گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4) نامیده می‌شوند و یکی از مدل‌ها از قاب چرخشی فیزیکی بهره‌مند و دیگری بی‌بهره از این ویژگی است.

به‌نقل از Sammobile، گلکسی واچ ۴ دنباله‌رو راه واچ اکتیو ۲ (Watch Active 2) خواهد بود و به‌نظر می‌رسد سامسونگ حداقل در زمان فعلی لقب اکتیو را کنار گذاشته است. افزون‌براین، همچنان از ایده ساعت هوشمند بدون قاب منصرف نشده است. با این تفاسیر، فقط نام آن دیگر اکتیو نیست؛ بلکه گلکسی واچ ۴ نامیده می‌شود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیز دنباله‌رو راه گلکسی واچ ۳ با قاب چرخشی فیزیکی خواهد بود؛ بنابراین، از این نظر جای تعجب نیست.

اگر مدل‌های آینده برایتان گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد، سعی کنید مدل‌های قبلی گلکسی واچ را فراموش و درک کنید نوع مجهز به «قاب چرخشی فیزیکی» «گلکسی واچ ۴ کلاسیک» نامیده می‌شود و نوع «بدون قاب چرخشی فیزیکی» به‌طورکلی برچسب «اکتیو» را کنار گذاشته است و تنها «گلکسی واچ ۴» نامیده می‌شود. افزون‌براین با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌‌به طراحی ساده آن، از‌نظر فنی گلکسی واچ ۴ دنباله‌رو سری اکتیو خواهد بود؛ حتی اگر در نام‌گذاری شبیه به‌هم نباشند.

انتظار می‌رود سامسونگ آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک جدید را رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات