ویدئوی ۳۶۰ درجه گلکسی واچ 4 کلاسیک طراحی کامل آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی افشاگر معروف، ایوان بلس، ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای منتشر کرده است که گلکسی واچ ۴ کلاسیک را در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و سفید نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ ماه آینده از ساعت‌های هوشمند نسل بعدی، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی خواهد کرد و پیش از اعلام رسمی، طراحی، ویژگی و قیمت هر دو ساعت هوشمند فاش شده است. اکنون در گزارشی از Sammobile، اولین ویدئوی گلکسی واچ ۴ کلاسیک منتشر شده است که طراحی آن را به‌طور کامل به‌ نمایش می‌گذارد.

ویدئو‌های ۳۶۰ درجه‌ی گلکسی واچ ۴ کلاسیک توسط افشاکننده‌ی معروف، ایوان بلس منتشر شده است که این ساعت‌ هوشمند را در سه‌ رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید نشان می‌دهد. طبق گزار‌ش‌ها، گلکسی واچ ۴ کلاسیک از صفحه‌نمایش Super AMOLED دایره‌ای، دو دکمه در سمت راست، قاب چرخان و بند‌های سیلیکونی جداشونده بهره خواهد برد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی مشکی ساعت دارای قاب سیاه است و نسخه‌های نقره‌ای و سفید دارای قاب نقره‌ای است. دکمه‌ در بالا دارای مشخصه‌ی قرمزرنگ است؛ به این‌ معنی که در نوع LTE در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که ساعتهای هوشمند بعدی با Wear OS 3.0 (نامگذاری آزمایشی) عرضه خواهند شد که عملکردی سریعتر و رابط کاربری روانتر دارند. در پلتفرم جدید عمر باتری بهبود یافته و دسترسی به هزاران برنامه و واچ فیسهای متنوع برای کاربران فراهم شده است. با استناد به گزارشهای قبل، گلکسی واچ ۴ فاقد قاب چرخان است. انتظار میرود هر دو ساعت دارای شتابسنج، فشارسنج، جیپیاس، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب و پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) باشند.

سایر ویژگی‌های ساعت‌ هوشمند سامسونگ گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، بلندگو و میکروفون، Wi-Fi b/g/n، بلوتوث ۵ و باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی در نوع پایه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک از تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات