تصاویر رندر گلکسی واچ 4 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
بر اساس تصاویر منتشرشده، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه خواهند بود یا سامسونگ تنها یک مدل ساعت هوشمند معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

چندی پیش مشخص شد که سامسونگ در کنار گوشیهای هوشمند بعدی میخواهد محصولات دیگری نیز در رویداد جدید خود معرفی کند؛ محصولاتی که شامل سری گلکسی واچ ۴ نیز میشوند. در ابتدا حدس زده شد که سری گلکسی واچ ۴ حداقل شامل ۲ دو محصول خواهد بود که یکی از آنها نسخهی استاندارد و مدل دیگر گلکسی واچ اکتیو ۴ است.

تصاویر و اطلاعاتی نیز در مورد ساعتهای هوشمند بعدی سامسونگ منتشر شد که از آن جمله میتوان به تصاویر رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ اشاره کرد. سری گلکسی واچ ۴ نهتنها برای سامسونگ، بلکه برای گوگل نیز اهمیت فراوانی دارد. پس از اینکه در رویداد I/O گوگل، نسخهی جدید WearOS معرفی شد، سامسونگ اعلام کرد که استفاده  از تایزن را کنار می‌گذارد و از سیستمعامل جدید گوگل استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۴ اولین محصولاتی باشند که مبتنی بر نسخه‌ی جدید WearOS روانه‌ی بازار خواهند شد. طبیعتاً استقبال علاقه‌مندان از سری گلکسی واچ ۴ می‌تواند شرکت‌های سازنده را ترغیب به استفاده از WearOS در محصولاتی مانند ساعت هوشمند، دستبند سلامت و سایر گجت‌های پوشیدنی کند.

تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ

AndroidAuthority گزارش می‌دهد که تصاویر رندر گلکسی واچ ۴ یا مدل گلکسی واچ اکتیو ۴ منتشر شده است که کمی ما را با طراحی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ آشنا می‌سازد. در نگاه اول آنچه از ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌توان برداشت کرد، حذف ویژگی‌هایی مانند حاشیه‌ی چرخان یا تاج است؛ ویژگی‌هایی که در گلکسی واچ ۳ دیده می‌شود. همین امر سبب شده است بسیاری از رسانه‌ها تصاویر رندر را منتسب به گلکسی واچ اکتیو ۴ بدانند؛ اما به نظر می‌رسد سری گلکسی واچ ۴ تنها شامل یک محصول می‌شود و آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنیم، گلکسی واچ ۴ است.

به ادعای AndroidAuthority، طراحی گلکسی واچ ۴ بسیار متفاوت با سری پیشین خواهد بود و ممکن است مدل اکتیو معرفی نشود و سری بعدی ساعت هوشمند سامسونگ تنها به یک مدل با ابعاد متفاوت صفحه‌نمایش خلاصه شود. آنچه در تصاویر می‌توان مشاهده کرد از تغییرات گسترده‌ی نرم‌افزاری نیز خبر می‌دهد؛ زیرا گلکسی واچ ۴ تنها از دو دکمه استفاده می‌کند. چنین حالتی به معنی استفاده از ژست‌های مختلف حرکتی برای ناوبری در رابط کاربری WearOS خواهد بود که البته ممکن است برای کسانی که به استفاده از حاشیه‌ی چرخان یا تاج عادت دارند، خبر خوبی نباشد.

گلکسی واچ ۴ در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری معرفی خواهد شد. هر دو مدل از گواهی نظامی MIL-STD 810G برخوردار هستند و در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت می‌کنند. سامسونگ برای ساعت هوشمند بعدی خود از امکاناتی مانند GPS استفاده خواهد کرد و گفته می‌شود برای افزایش مقاومت صفحه‌نمایش در برابر ضربات و خراش از صفحه‌ی محافظ گوریلا گلس DX Plus استفاده خواهد شد.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی واچ ۴ منتشر نشده است و باید صبر کرد و دید که سامسونگ برای آینده‌ی ساعت هوشمند خود چه برنامه‌هایی در نظر گرفته است. طبیعتا مهم‌ترین ویژگی گلکسی واچ ۴ سیستم‌عامل آن یعنی WearOS 3.0 خواهد بود که بخشی از ویژگی‌های تایزن و نسخه‌های قبلی خود را به همراه دارد و توسط مهندسان دو شرکت گوگل و سامسونگ توسعه داده می‌شود. انتظار می‌رود ۲۸ ژوئن (۷ تیر) سامسونگ طی برگزاری کنفرانس خبری، اطلاعات بیشتری در مورد WearOS 3.0 در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد. 

نظر شما کاربران زومیت در مورد تغییرات صورت گرفته در گلکسی واچ ۴ چیست؟ آیا علاقه‌مند به طراحی جدید آن نسبت به گلکسی واچ ۳ هستید؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک قرار دهید.

تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ
تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ
تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ
تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ
تصویر رندر شده گلکسی واچ 4 سامسونگ

نظر شما کاربران زومیت در مورد تغییرات گلکسی واچ ۴ چیست؟ آیا علاقه‌مند به طراحی جدید آن هستید؟ نظر خود را با کاربران دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات