مچ‌بند Fitbit Luxe با صفحه‌نمایش OLED و بدنه ضدزنگ راهی بازار می‌شود

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش‌شده از مچ‌بند ورزشی Fitbit Luxe نشان می‌دهند که این محصول صفحه‌نمایش OLED رنگی دارد و حسگرهای مختلفی برایش در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

فیت‌بیت ماه گذشته مچ‌بند Ace 3 را معرفی کرد و به‌نظر می‌رسد به‌زودی محصولی دیگری به نام فیت‌بیت لوکس هم معرفی خواهد شد. امروز، تصاویر جدیدی هم از Fitbit Luxe در وب‌سایت آلمانی WinFuture منتشر شد که اطلاعات بیشتری از این محصول به ما می‌دهند.

در این تصاویر مشخص شده است مچ‌بند فیت‌بیت لوکس در رنگ‌های مختلفی راهی بازار می‌شود و به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، بدنه‌‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد. گفتنی است بندهای این مچ‌بندها تعویض‌شدنی خواهند بود و قفل سگکی هم دارند که این موضوع در بین مچ‌بندهای ورزشی رایج نیست. 

مدل صورتی فیت بیت لوکس
مدل سفید فیت بیت لوکس
بند فیت بیت لوکس
پشت فیت بیت لوکس

مچ‌بند ورزشی لوکس به صفحه‌نمایش رنگی OLED مجهز شده است که البته فعلا چیزی از وضوحش نمی‌دانیم. مشخصاتی هم از سخت‌افزار این محصول منتشر نشده؛ اما تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که این محصول از حسگر تشخیص ضربان قلب، حسگر تشخیص خواب، حسگر تمرین تنفس و چندین حالت ورزشی مختلف بهره می‌برد.

فیت بیت لوکس با بند صورتی
فیت بیت لوکس با بند سفید
فیت بیت لوکس مشکی
فیت بیت لوکس با بند مشکی

منابع دیگر به این موضوع نیز اشاره می‌کنند که فیت‌بیت لوکس از حسگر تشخیص میزان اضطراب هم برخوردار و به‌احتمال زیاد ضدآب خواهد بود و می‌توان از آن در زمان شناکردن هم استفاده کرد. مچ‌بند ورزشی لوکس از GPS بی‌بهره استو مسیرهایی که در آن ورزش کرده‌اید، با استفاده از GPS گوشی ردیابی می‌کند. در پایان به این نکته نیز باید اشاره کنیم که درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت این محصول هنوز چیزی نمی‌دانیم؛ اما با‌توجه‌به فاش‌شدن تصاویر رسمی آن، بعید نیست که به‌زودی معرفی این مچ‌بند ورزشی فیت‌بیت را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات