واچ فیس‌های جدید watchOS 7 برای اپل واچ سری ۳ عرضه نمی‌شوند

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
واچ فیس‌های جدید watchOS 7 تنها برای اپل واچ سری ۴ و سری ۵ عرضه می‌شوند.
تبلیغات

اپل ساعاتی پیش در رویداد Time Flies از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ و نسخه‌ای ارزان‌تر از اپل واچ با نام اپل واچ اس ای (SE) رونمایی کرد. هم‌زمان با رونمایی از این دو ساعت هوشمند، اپل به‌معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل واچ او اس با نام watchOS 7 و معرفی قابلیت‌های جدید آن پرداخت. یکی از ویژگی‌های watchOS 7 واچ‌فیس‌های جدید است. این واچ‌فیس‌ها عبارت‌اند از:

  • Typograph
  • Memoji
  • GMT
  • Count Up
  • Stripes
  • Artist
واچ فیس watchos 7

واچ‌فیس تایپوگراف ظاهری شبیه به ساعت‌های سنتی خواهد داشت. واچ‌فیس مموجی به شما این امکان را می‌دهد تا با هربار بلند کردن مچ دست‌تان، ظاهر کارتونی خود را ببینید. GMT و Countup شبیه به واچ‌فیس کرونوگراف پرو خواهند بود و Stripes به شما اجازه می‌دهد واچ‌فیس اپل واچ خود را با ۹ رنگ شخصی‌سازی کنید.

اپل همچنین با همکاری هنرمندی با نام Geoff McFetridge آثار هنری را به صفحه‌ی اپل واچ آورده است که با ساعت تعامل نشان می‌دهند. به‌گفته‌ی اپل:

هربار که مچ دستتان را بالا می‌آورید، پرتره با الگوریتم خاصی تغییر می‌کند و میلیون‌ها ترکیب به‌وجود می‌آورد.

اپل درجریان رویداد صحبتی از ساعت‌هایی که از واچ‌فیس‌های جدید پشتیبانی می‌کنند نکرد، اما آن‌طور که مشخص شده است، به‌جز دو ساعتی که در رویداد شب گذشته معرفی شدند، تنها سری ۴ و ۵ قابلیت پشتیبانی از واچ‌فیس‌های جدید را دارند.

برای استفاده از واچ‌فیس‌های جدید، علاوه بر استفاده از watchOS 7 باید گوشی آیفون خود را نیز به iOS 14 آپدیت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات