دستبند هوشمند ردمی اسمارت بند در هند رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
دسبتند جدید ردمی اسمارت بند با شارژدهی دوهفته‌ای در هند رونمایی شد که رقیبی جدی برای Realme Band در بازار خواهد بود.
تبلیغات

ردمی، مسیر نفوذ هرچه بیشتر به بازار لولزم جانبی اقتصادی را با قدرت طی می‌کند. آن‌ها دستبند هوشمند Redmi Smart Band را در بازار هند رونمایی کردند که با قیمت مناسب، قابلیت‌های خوبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی با دستبند اسمارت برند، ورود رسمی خود به بازار گجت‌های پوشیدنی را هم اعلام کرد.

برند ردمی که چندی پیش از شیائومی یا همان Mi جدا شد، در ابتدای فعالیت خود انواع لوازم جانبی از پاوربانک تا هدفون را در بازار هند عرضه می‌کرد. ردمی اسمارت بند اولین محصول برند مستقل محسوب می‌شود که در بازار پوشیدنی‌ها و با تمرکز بر منطقه‌ی خارج از چین، طراحی و عرضه شده است.

مشخصات و قابلیت‌های ردمی اسمارت بند

دستبند هوشمند Redmi Smart Band از یک نمایشگر ۱/۰۸ اینچی رنگی با طراحی مستطیلی بهره می‌برد. نمایشگر لمسی مذکور، قابلیت دستورهای حرکتی را هم به کاربر می‌دهد. نمایشگر ردمی اسمارت بند، پنج سطح روشنایی دارد و در زیر آن، یک دکمه‌ی خازنی برای کنترل عملکردها یا بازگشت به صفحه‌ی دوم دیده می‌شود. دستبند جدید مانند نسل قبلی، Mi Band 4، از واچ‌فیس‌های متنوع پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند واچ‌فیس‌های گوناگون را از یک فروشگاه آنلاین در داخل اپلیکیشن اختصاصی Xiaomi Wear دریافت کنند.

دستبند هوشمند ردمی با بند قابل تعویض عرضه می‌شود و در زمان خرید می‌توان از بین چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و نارنجی، یکی را انتخاب کرد. ردمی Smart Band با هر بار شارژ دو هفته شارژدهی دارد و با اتصال مستقیم به پورت USB-A شارژ می‌دهد.

ردمی اسمارت بند به‌طور خلاصه یک دستبند سلامت و فعالیت‌های ورزشی محسوب می‌شود که قابلیت ردگیری فعالیت‌های ورزشی همجون دویدن، پیاده‌روی، تردمیل، دوچرخه‌سواری و تمرین آزاد را دارد. دستبند هوشمند جدید همچنین تعداد قدم‌ها و کالری سوزانده شده را به‌همراه فاصله‌ی پیموده شده نمایش می‌دهد. ردمی Smart Band مانند برادران بزرگترش درصورت عدم حرکت کاربر به‌مدت مشخص، به او هشدار می‌دهد. به‌علاوه، نمایشگر ضربان قلب هم جزو قابلیت‌های اسمارت بند محسوب می‌شود که در فواصل یک دقیقه تا ۳۰ دقیقه‌ای (به انتخابر کاربر) ضربان قبل را اندازه‌گیری می‌کند.

دستبند هوشمند جدید ردمی با بلوتوث ۴/۲ عرضه می‌شود و می‌توان با استفاده از اپلیکیشن Xiaomi Wear آن را به گوشی هوشمند متصل کرد. دسبتند مذکور، اعلان‌های دریافت‌شده از اپلیکیشن‌های گوناگون را هم نمایش می‌دهد، اما امکان پاسخگویی روی دستبند وجود ندارد. از امکانات دیگر می‌توان به روشن‌شدن صفحه به محض بالا آوردن دست و امکان پیدا کردن دستبند با گوشی و بالعکس اشاره کرد. نمایش آب‌وهوا، زنگ هشدار، پیمایش خواب، کنترل موسیقی، کرونومتر، مقاومت در برابر آب 5ATM، نمایش نام و شماره تماس‌گیرنده و زمان‌سنج، قابلیت‌هایی هستند که ردمی اسمارت بند را به گزینه‌های جامع تبدیل می‌کنند.

ردمی اسمارت بند از تاریخ نهم سپتامبر با قیمت ۱،۵۹۹ روپیه (حدود ۲۱ دلار) در آمازون، فروشگاه Mi و فروشگاه‌های حضوری هند عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات