هواوی بند ۴ با نمایشگر لمسی عمر باتری ۷ روز، معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی از دست‌بند Band 4 با نمایشگر رنگی و درگاه شارژ USB-A پرده‌برداری کرد و به‌زودی آن را روانه‌ی بازار می‌کند.
تبلیغات

آنر، زیربرند شناخته‌شده‌ی هواوی، چند روز پیش دست‌بند جدیدی را با نام آنر بند ۵ آی (Honor Band 5i) معرفی کرد. حال در فاصله‌ی چند روز پس از معرفی دست‌بند یادشده، هواوی نیز دست‌بند اختصاصی جدیدی را رونمایی کرده است که از قابلیت‌های جذاب متعددی استفاده می‌کند.

دسبتند تناسب اندام جدید هواوی بند ۴ (Huawei Band 4) تا حد بسیار زیادی به دست‌بند آنر بند 5i شباهت دارد و تفاوت‌های کمی در بین آن‌ها دیده می‌شود. در واقع می‌تواند هواوی بند ۴ را همان بند 5i با نام تجاری هواوی به‌شمار آورد که این بار به دکمه‌ای مجهز شده است که فرمی شبیه به قرص دارد.

هواوی بند 4 / Huawei Band 4

دستبند هواوی بند ۴ برای نمایش محتوا از نمایشگر لمسی رنگی ۲/۵ بعدی با پنل TFT و اندازه‌ی ۰/۹۶ اینچ بهره می‌گیرد؛‌ نمایشگر دست‌بند تناسب اندام جدید هواوی وضوحی معادل ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. نمایشگر هواوی بند ۴ اطلاعات خاصی نظیر زمان، تاریخ، داده‌های مربوط به تناسب‌ اندام و البته نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

کاربر می‌تواند ازطریق فروشگاه آنلاین ویژه‌ی هواوی با نام Huawei Watch Face Store، واچ فیس‌های جدید و متنوعی را روی بند ۴ دانلود کند. این واچ فیس‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر ورزشی ارائه می‌شوند و هریک از آن‌ها زیبایی خاصی دارند.

هواوی بند 4 / Huawei Band 4

دست‌بند جدید هواوی توانایی پایش ضربان قلب و البته نظارت روی خواب کاربر را دارد و می‌تواند فعالیت‌های دیگری نیز راه رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری‌کردن را نیز پایش کند. این دست‌بند سلامتی تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و می‌توان آن را با دستگاه‌های دارای اندروید ۴.۴ و نسخه‌های جدیدتر همگام‌سازی کرد.

در ضمن امکان همگام‌سازی هواوی بند ۴ با دستگاه‌‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 9 و نسخه‌های جدیدتر وجود دارد. دست‌بند جدید هواوی افزون بر موارد یادشده از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ هم پشتیبانی می‌کند. نبود NFC در بند ۴، یکی از نکات جالب درمورد آن است.

هواوی بند 4 / Huawei Band 4

هواوی بند ۴ قرار است در سه رنگ مشکی (Graphite Black)، صورتی (Sakura Pink) و عنبری (Amber Sunrise) روانه‌ی بازار شود. این دست‌بند از باتری ۹۱ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. هواوی مدعی است که باتری بند ۴ می‌تواند با یک‌بار شارژ بین ۷ تا ۹ روز دوام بیاورد.

دست‌بند تناسب‌ اندام جدید چینی‌ها افزون بر موارد یادشده از کانکتور USB-A بهره می‌برد؛ این یعنی می‌توانید بند ۴ را به‌راحتی به درگاه معمولی USB-A متصل و آن را شارژ کنید. هواوی بند ۴ هم‌اکنون در کشورهای اندونزی و تایلند با قیمت حدودا ۳۵ دلار دردسترس است. در ضمن هواوی قصد دارد به‌زودی دست‌بند جدیدش را روانه‌ی بازار چین کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد هواوی بند ۴ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات