فروش هولولنز ‌2 در فروشگاه مایکروسافت آغاز شد

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هدست مایکروسافت هولولنز ۲ هم‌اکنون در فروشگاه مایکروسافت با قیمت ۳٬۵۰۰ دلار قابل خریداری است.
تبلیغات

هدست هولولنز ۲ مایکروسافت برای اولین‌بار در فروشگاه مایکروسافت برای عموم مردم عرضه شد و اکنون افراد می‌توانند این گجت را خریداری کنند. پیش از این مایکروسافت این هدست را ازطریق فروشندگان تنها به توسعه‌دهندگان و سازمان‌های ثبت شده به‌فروش می‌رساند. با وجود اعمال تغییر در استراتژی فروش هولولنز ۲؛ اما همچنان قیمت این محصول ۳٬۵۰۰ دلار مانده است.

هدست هولولنز ۲ نخستین‌بار در کنفرانس جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد و در ماه نوامبر همان سال فروش خصوصی این محصول آغاز شد. اما مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی خود را تا ابتدای پاییز در ۲۵ کشور عرضه خواهد کرد.

هدست هولولنز ۲ روی پلتفرم اسنپدراگون ۸۵۰ کوالکام فعالیت می‌کند و تجربه‌ی واقعیت ترکیبی را برای کاربر به‌ارمغان خواهد آورد. به‌بیانی دیگر، این هدست به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های دیجیتالی خود را در دنیای واقعی تجربه کنند. از زمان معارفه‌ی این گجت، هولولنز ۲ تاکنون در بسیاری از صنایع خوش درخشیده است و به‌منظور تمرین نیروی انسانی، آموزش از راه‌دور، دستیار از راه‌دور و... به‌کار برده شده است.

درحال حاضر مایکروسافت برنامه‌ی دیگری برای گسترش اپلیکیشن‌های هولولنز ۲ ندارد؛ اما شنیده‌ها حکایت از تلاش مایکروسافت برای فناوری هولوگرافیک در نسخه‌ی حرفه‌ای این گجت دارد.

درون جعبه‌ی هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت هولولنز ۲، اقلامی مثل کیف حمل، سربند، دستمال میکروفیبر، شارژر و کابل USB-C نیز قرار دارد؛ بنابراین مبلغ ۳،۵۰۰ دلار تنها برای هدست پرداخت نمی‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات