هواوی به‌دنبال ثبت پتنت هدفونی بی سیم به‌نام NovaBuds است

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از خبر استقلال احتمالی زیرمجموعه‌ی نوا از هواوی، به‌تازگی پتنتی از هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد علامتی تجاری برای هدفون‌های بی‌سیم هواوی نوابادز را ثبت کند.
تبلیغات

مطابق با پتنت ثبت‌شده در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا (EUIPO)، احتمالا هواوی به‌دنبال ادغام صنعت لوازم جانبی هوشمند خود است. این غول فناوری چینی در‌حال‌حاضر هدفون بی‌سیم فری بادز ۳ (FreeBuds 3) را دارد که در بسیاری از بازارها، ازجمله اروپا، عرضه می‌شود.

براساس گزارشی جدید، هواوی قصد دارد در دسته‌ی هدست در EUIPO، علامتی تجاری با نام هواوی نوابادز (NovaBuds) را برای هدفونی بلوتوث ثبت کند. نکته‌ی مهم این است که علامت تجاری هواوی نوابادز شامل دسته‌های خاصی مانند هدست تقویت‌شده‌ی واقعیت مجازی، هدست گوشی، هدست داخل گوش و... است. در‌حال‌حاضر، این درخواست در دست بررسی است و انتظار می‌رود نوا بادز، ایرباد بی‌سیم غول فناوری چین باشد.

پتنت ثبت شده برای huawei novabuds

متأسفانه اطلاعات دیگری نظیر جزئیات دقیق طراحی و مشخصات نوابادز آشکار نشده است. باید منتظر بیانیه‌ی رسمی هواوی ماند و دید که آیا نوابادز سرآغاز ورود این شرکت چینی به بازار محبوب ایرفون است یا خیر. در‌حال‌حاضر، اپل با ایرپاد در صدر گروه هدفون‌های بی‌سیم قرار دارد؛ بنابراین، برند نوابادز به‌زودی می‌تواند جایگزین مناسبی در آینده‌ی نزدیک باشد.

ناگفته نماند پیش‌ازاین اخباری درباره‌ی این موضوع منتشر شده بود که نوا ممکن است به برندی مستقل از هواوی تبدیل شود. برند نوا شامل سری گوشی‌های محبوب نوا و در آینده هدفون‌های بی‌سیم، ساعت‌های هوشمند و گجت‌های دیگر است؛ ازاین‌رو، نوابادز می‌تواند یکی از اولین محصولات نوا باشد که پس از استقلال برند مذکور معرفی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات