ساعت هوشمند Move ویتینگز سفارشی فروخته می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کاربران اروپایی می‌توانند ساعت هوشمند Move ویتینگز را به‌صورت سفارشی و با رنگ و طراحی دلخواهشان بخرند.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار، علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند ویتینگز می‌توانند ساعت هوشمند Move را به‌صورت سفارشی‌شده در بازار اروپا بخرند. خریداران می‌توانند همه‌‌ی قسمت‌های ساعت ازجمله طراحی، فیس‌واچ، رنگ، بند و حتی ردیاب تناسب‌اندام ساعت هوشمند را به‌صورت سفارشی و باتوجه‌به علاقه‌ی خود انتخاب و درنهایت، ساعت دلخواه را تهیه کنند.

با چنین حق انتخابی که به کاربران داده شده، امکان طراحی ساعت هوشمند ویتینگز در ۵,۸۰۰ ترکیب مختلف وجود دارد. در‌حال‌حاضر، علاقه‌مندان به خرید این ساعت هوشمند فقط حق انتخاب نسخه‌ی غیر EKG ساعت را دارند. باتوجه‌به آنچه ویتینگر اعلام کرده، حق انتخاب بیشتری برای خرید به خریداران ساعت‌های هوشمند این برند داده شده است. 

ساعت هوشمند ویتینگز

در نظر بگیرید نسخه‌ی گران قیمت ساعت هوشمند Move ECG هنوز دردسترس کاربران قرار ندارد و به بازار عرضه نشده است. در جریان نمایشگاه CES 2019، ویتینگز ساعت هوشمند Move ECG را با قابلیت پایش ضربان قلب رونمایی کرد

هنگام معرفی ساعت هوشمند Move در نمایشگاه، تنها در پنج رنگ به بازار عرضه شد. این ساعت هوشمند هم قابلیت ردیابی خواب و هم قابلیت ردیابی فعالیت‌های بدنی را دارد. همچنین، این گجت پوشیدنی تا عمق ۵۰ متر دربرابر نفوذ آب مقاوم است و عمر باتری مطلوبی برابر با ۱۸ ماه دارد. 

براساس آخرین اعلام ویتینگز، ساعت هوشمند سفارشی Move در‌حال‌حاضر فقط دردسترس کاربران بازارهای اروپا قرار دارد. کاربران اروپایی می‌توانند این ساعت هوشمند را به‌صورت مستقیم از ویتینگز با قیمت ۷۹.۹۵ یورو بخرند که درحدود ۱۰ یورو گران‌تر از قیمت گجت پوشیدنی با طراحی و رنگ غیرسفارشی است.

ویتینگز اعلام کرده این هزینه‌ی اضافی به سفارشی‌سازی ساعت هوشمند مربوط‌ است. سال گذشته، نوکیا کسب‌و‌کار سلامت دیجیتال خود را به هم‌بنیانگذار ویتینگر فروخت. در‌حال‌حاضر، هنوز این ساعت هوشمند ویتینگز در فرانسه ساخته می‌شود. انتظار می‌رود ویتینگز به‌زودی و تا پایان سال جاری، کارخانه‌ی مشابهی در ایالات متحده‌ی آمریکا راه‌اندازی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات