ویتینگز از ردیاب تناسب اندام Pulse HR رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
استارتاپ فرانسوی ویتینگز کمتر از دو ماه بعد از معرفی ساعت هوشمند جدید خود، ردیاب تناسب اندام Pulse HR را تحت برند ویتینگز به بازار معرفی کرد.
تبلیغات

در حدود دو سال قبل نوکیا، استارتاپ فرانسوی Withings را خریداری کرد. ویتینگز یکی از استارتاپ‌های تولید‌کنند‌ه‌ی گجت‌های سلامتی است. از زمانی که ویتینگز به نوکیا پیوست، تمام محصولات این استارتاپ تحت برند نوکیا به بازار عرضه شدند.

اما دیری نپایید که برخی از سیاست‌های نوکیا باعث شد، همکاری دو برند با مسایل و مشکلاتی روبرو شود و در نهایت میزان تولید محصولات ویتینگر کاهش یافت. در ماه می، استارتاپ فرانسوی ویتینگز به‌‌صورت کامل از نوکیا جدا شد. شهریورماه سال جاری گفته شد که جدیدترین ساعت هوشمند Withings دوباره با برند این شرکت عرضه می‌شود.  

ردیاب تناسب اندام Pulse HR

اکنون و براساس اخرین خبرها، به‌نظر می‌رسد که شرکت فرانسوی ویتینگز با معرفی ردیاب تناسب اندام جدید خود، مجددا اعلام حضور جدیدی در بازار دارد و مجددا بازگشته است. ظاهرا جدایی ویتینگر از نوکیا، به‌معنی تعطیل‌شدن این استارتاپ نبوده است. شرکت فرانسوی ویتینگز خیلی زود و پس از جدایی از نوکیا، از ساعت هوشمند جدید خود موسوم به Steel HR Sport رونمایی کرد. پیشتر نیز این شرکت در سال ۲۰۱۶ میلادی ساعت هوشمند دیگری یعنی Steel HR را تحت برند نوکیا به بازار عرضه کرده بود. اکنون با معرفی ردیاب تناسب اندام Pulse HR که به مچ دست کاربر بسته می‌شود، بازگشت مجدد خود را به حوزه‌ی محصولات مرتبط با سلامت نشان می‌دهد.

در دنیای گجت‌های پوشیدنی، ساعت‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ی خودشان و ردیاب‌های تناسب اندام نیز کارکرد مخصوص به خودشان را دارند. ردیاب تناسب اندام فیت‌بیت در بازار گجت‌های پوشیدنی توانست نقطه‌ی عطفی را ایجاد کند. در سال ۲۰۱۳ میلادی، استارتاپ ویتینگر اولین ردیاب تناسب اندام خود به نام Withings Pulse را به بازار معرفی کرد. محصول جدید ردیاب تناسب اندام ویتینگز، مچ‌بند بازطراحی‌شده‌ی جدیدی است که از طراحی کلاسیک مشابه اولین ردیاب تناسب اندام ویتینگز بهره می‌برد. 

ردیاب تناسب اندام Pulse HR

ردیاب تناسب اندام جدید ویتینگر، ۱۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده است که نسبتا ارزان‌قیمت هم نیست. شرکت‌هایی همچون شیائومی در بازار گجت‌های پوشیدنی، محصولات مشابهی را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می‌کنند. ردیاب تناسب اندام Pulse HR ویتینگز از باتری با طول عمر ۲۰ ساعت بهره می‌برد. این ردیاب تناسب اندام همچنین از قابلیت‌هایی همچون multi-sport tracking و پایش ضربان قلب برخوردار است. در حال حاضر تنها امکان پیش‌سفارش دادن این ردیاب تناسب اندام وجود دارد و قبل از تعطیلات سال نو میلادی به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات