اپل واچ سری 4 در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی چند ساعت مانده به برگزاری رویداد ۲۱ شهریور اپل، اطلاعاتی جدید از ساعت موردانتظار اپل واچ سری ۴ لو رفته‌اند.
تبلیغات

در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس اختصاصی اپل، شاهد لو رفتن اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات جدید این شرکت بوده‌ایم؛ اگر پیگیر اخبار بوده باشید، قطعا می‌دانید که ساعاتی پیش نام آیفون‌های جدید در وب‌سایت کوپرتینویی‌ها رؤیت شد. حال در جدیدترین خبر مرتبط به این موضوع، شاهد لو رفتن اطلاعات جدید اپل واچ سری ۴ هستیم. طبق گزارش منتشرشده از سوی AllThingsHow، کوپرتینونشین‌ها قصد دارند ساعت هوشمند جدیدشان را در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری روانه‌ی بازار کنند.

نکته‌ی جالب توجه این است که در سایت‌مپ اپل، از عبارت «سری ۴» برای این ساعت جدید استفاده نشده و تنها شاهد نام اپل واچ هستیم. ظاهرا هر دو مدل GPS و GPS + Cellular ساعت جدید اپل، دارای این تنوع سایز خواهند بود. گفته می‌شود که Apple Watch Series 4 در سه‌رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که اپل قصد دارد دو مدل ویژه‌ی ۴۰ میلی‌متری را هم در کنار مدل‌های معمولی عرضه کند؛ مدل اول که با همکاری شرکت هرمس ساخته می‌شود، شامل بند Indigo Craie Orange Double Tour و قابی از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود. در کنار آن، مدل دیگری هم وجود خواهد داشت که با همکاری شرکت نایکی ساخته می‌شود؛ مدل مخصوص شرکت نایکی با بندهای Pure Platinum Black Sport ،Summit White Sport Loop ،Anthracite Black Sport و Black Sport Loop به‌همراه قابی از جنس آلومینیوم عرضه خواهد شد.

سایت مپ اپل / Apple Sitemap

سایت‌مپ وب‌سایت اپل در آستانه‌ی برگزاری رویداد امشب

خاطرنشان می‌کنیم که اپل نسل قبلی این ساعت را در دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری روانه‌ی بازار کرده بود. در مورد پهنای این ساعت‌، می‌توان گفت که اپل واچ سری ۳ (مدل ۳۸ میلی‌متری) دارای ۳۳.۳ میلی‌متر پهنا و مدل ۴۲ میلی‌متری دارای ۳۵.۹ میلی‌متر پهنا هستند. جالب است بدانید که مینگ‌چی کو پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که اپل واچ جدید قرار است در دو مدل ۳۹.۹ و ۴۵.۲ میلی‌متری عرضه شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ سری ۴، نمایشگر آن خواهد بود که نسبت به نسل قبل، ۱۵ درصد بزرگ‌تر شده و دارای حاشیه‌ی کمتری است. 

پوشش ویژه‌ی رویداد اپل را امشب به‌طور کامل در زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات