نام آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR در وب‌سایت اپل رؤیت شد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری رویداد اپل، نام آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ۱۰ آر در وب‌سایت این شرکت رؤیت شد.
تبلیغات

در فاصله‌ی چند ساعت مانده به رویداد بزرگ اپل، نام گوشی‌های هوشمند آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR تایید شد. نام‌ گوشی‌های مورد انتظار اپل در ابتدا توسط وب‌سایت ATH داخل فایل XML سایت‌مپ محصول در وب‌سایت Apple.com رؤیت شد، این نام‌ها با آیتم‌هایی نظیر کاور گوشی و پشتیبانی AppleCare‌ در ارتباط هستند که در آینده برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

بدین ترتیب، سند فاش‌شده، نام‌های آیفون XS پلاس و آیفون XC را فهرست گزینه‌های احتمالی کنار می‌گذارد. خاطرنشان می‌کنیم که اپل هم‌اکنون فایل XML یادشده را از دسترس خارج کرده است، این فایل علاوه‌بر نام آیفون‌های 2018، به محصولاتی همچون اپل واچ سری ۴ و تعدادی از کاورهای جدید اپل برای آیفون XS‌ و آیفون XS مکس نیز اشاره داشت. 

نام آیفون XS
نام آیفون XR

کاورهای سیلیکونی آیفون در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و Product RED عرضه خواهند شد؛ در حالی که کاورهای چرمی در رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری، مشکی و Product RED قابل سفارش خواهند بود. کاورهای چرمی کتابی آیفون‌های جدید اپل نیز در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، صورتی و Product RED در فایل XML مشخص شده بودند؛ اما خبری از کاور برای آیفون XR نبود.

اپل در چند مورد نادر طی سال‌های گذشته نیز جزئیات دستگاه‌های خود را پیش از برگزاری رویدادها فاش کرده بود. هفته‌ی گذشته، گیلرمه رمبو، تصاویر مطبوعاتی آیفون‌های جدید و اپل‌ واچ‌های تمام‌صفحه را در قسمت خلاصه‌ی رویدادهای اپل در وب‌سایت این شرکت شناسایی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز حساب توییتر اپل، آیفون ۷ را فاش کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات