فسیل از دو ساعت هوشمند جدید اندرویدی رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
فسیل (Fossil) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کلاسیک ساعت در جهان است. این شرکت اعتبار زیادی در صنعت ساعت‌های مچی دارد و جزو معدود شرکت‌های تولید کننده‌ی ساعت است که پس از ظهور ساعت‌های هوشمند و ارائه‌ی اندروید ور، تولید این نوع ساعت‌ها را شروع کرد. به تازگی این شرکت از دو مدل ساعت هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کرده است.
تبلیغات

فسیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های مچی، پس از عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند تلاش کرد تا سهمی از این بازار را نیز برای خود کسب کند. در ابتدای عرضه‌ی اندروید ور به عنوان سیستم عامل فراگیر ساعت‌های هوشمند، ابتدا شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ، ال‌جی، موتورولا و غیره، تولید این ساعت‌ها را شروع کردند. اما فسیل نیز با عرضه‌ی یک ساعت هوشمند اندرویدی با نام Fossil Q Founder نشان داد که عزم راسخی در ورود به این بازار جدید دارد.

چندی پیش شرکت فسیل از دو مدل جدید ساعت‌های هوشمندش با نام‌های Q Wander و Q Marshal رونمایی کرد. این دو مدل جدید نیز مانند مدل قبلی بر پایه‌ی اندروید ور هستند و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. Q Wander نمونه‌ای اسپرت‌تر است که طراحی ظریف‌تری دارد. این در حالی است که Q Marshal از یک طراحی و ساخت کلاسیک‌تر بهره می‌برد. Q Wander شباهت زیادی به محصول قبلی فسیل دارد و لبه‌های گرد آن نیز کاربران را به یاد طراحی زیبای گیر اس ۲ می‌اندازد.

Q Wander

هر دو ساعت تولید شده در مدل‌های ۴۴ و ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد و کمترین قیمت در نظر گرفته شده برای آنها ۲۷۵ دلار است. خریداران می‌توانند گزینه‌های اضافه‌ی دیگری مانند جنس و رنگ بند، رنگ بدنه یا اندازه‌های بزرگ‌تر را سفارش دهند که روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. ساعت‌های فسیل با آخرین نسخه‌ی اندروید ور عرضه خواهند شد و این بدان معناست که آخرین بروزرسانی‌ها و قابلیت‌های جذاب این سیستم‌عامل مانند عملکرد‌های حرکتی در این ساعت‌ها گنجانده شده است. زمان دقیق عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند فسیل هنوز مشخص نیست ولی می‌توان امیدوار بود که این ساعت‌ها در سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

Q Marshal
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات