شرکت اینتل و Fossil برای تولید محصولات پوشیدنی اعلام همکاری کردند

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
تا کنون زیاد درباره اینکه اینتل دست به تولید محصولات پوشیدنی بزند شنیده‌ایم، برای مثال پیش از نمایشگاه CES 2014 خبر اعلام همکاری این شرکت با SMS Audio را شنیدیم. همچنین در نمایشگاه IFA نیز محصولی مشترک از اینتل و Opening Ceremony دیدیم که در زمره محصولات پوشیدنی و لوکس به حساب می‌آید. اما بالاخره این شرکت وارد تولید محصولات پوشیدنی مثل ساعت‌های هوشمند خواهد شد؟
تبلیغات

 اینطور که پیدا است شرکت Fossil نیز برنامه‌هایی برای اندروید پوشیدنی گوگل کشیده و امروز به طور رسمی از همکاری خود با اینتل برای تولید محصولات پوشیدنی خبر داده است.

متاسفانه جزییات این همکاری در حال حاضر بسیار کم هستند اما هدفی که قرار است این دو شرکت پس از تشکیل تیمی مشترک پیگیری کنند، ساختن و توسعه محصولات پوشیدنی و فناوری‌هایی است که برای مصرف‌کنندگان مُدگرا می‌تواند جذاب باشد.

با توجه به این هدف گذاری مشخص است که Fossil چیزی بیش از ساخت ساعت را در مخیله خود می‌پروراند و دوست دارد دست به طراحی کیف‌های دستی، کیف پول و محصولات بیشتر بزند و علاوه بر آن ساعتی شبیه به تصویر بالا را ساخته و پرداخته کند.

بخشی از این شرکت که MetaWatch نام دارد در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند و گروهی از آن احتمالا مشغول تولید اینچنین محصولاتی می‌شوند و آماده ورود به بازار وسایل پوشیدنی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات