ساعت هوشمند Galaxy Gear با ابزارهای غیر-سامسونگی نیز کار می‌کند

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در کنفرانس آنپک روز چهارشنبه خود علاوه بر فبلت گلکسی نوت 3 و تبلت جدید گلکسی نوت 10.1 از یک ساعت هوشمند جدید با نام Galaxy Gear رونمایی کرد. در روز معرفی این محصول گفته شد که «گلکسی گیر» تنها با گلکسی نوت 3 جفت می‌شود، اما حالا سامسونگ رسما تایید کرده که پشتیبانی از ابزارهای دیگر نیز به زودی اضافه خواهد شد.
تبلیغات

ساعت هوشمند سامسونگ، مجموعه از امکانات متنوع و جذابی را ارائه می‌کند، اما همین امکانات در کنار صفحه نمایش 1.63 اینچ باعث شده تا طول عمر باتری این ابزار پوشیدنی به شدت کاهش یابد.

سامسونگ در زمان معرفی گلکسی گیر اعلام کرد که این محصول با گلکسی نوت 3 جفت می‌شود و طی بسته‌های بروز رسانی که برای گلکسی اس 3 و اس 4 و نوت 2 ارائه خواهد شد، پشتیبانی از آن در این تلفن‌ها نیز اضافه می‌شود، اما سامسونگ حالا تایید کرد که قصد دارد، پشتیبانی از تلفن‌های غیر-سامسونگی از Galaxy Gear را نیز اضافه کند.

ساعت هوشمند سامسونگ دارای بلوتوث نسخه 4 LE است که مصرف بسیار پایینی نسبت به نسخه های قبلی دارد و بنا به اعلام سامسونگ این ساعت با ابزارهای مبتنی بر اندروید 4.3 که از بلوتوث 4 LE پشتیبانی می‌کنند، جفت می‌شود.

حتما از خود می‌پرسید چرا ساعت هوشمند سامسونگ با ابزارهایی همچون نکسوس 4 یا گلکسی نکسوس که از اندروید 4.3 بهره می‌برند، کار نمی‌کند. دلیل آن امکانات نرم افزاری خاصی است که سامسونگ به گلکسی نوت 3 اضافه نموده و قاعدتا این امکانات می‌بایست در قالب یک اپلیکیشن برای تلفن‌های دیگر نیز عرضه شوند تا بتوانند به Galaxy Gear متصل گردند.

برایان بیدن –مدیر بازاریابی محصول در سامسونگ- تایید نموده که آنها به دنبال پشتیبانی از ابزارهای بیشتر هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات