گجت آینده‌نگرانه با درگاه منسوخ؛ این احتمالاً هدست واقعیت ترکیبی اپل است

شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرد کچل با هدست واقعیت ترکیبی اپل رندر فاش شده
رندرهای منتسب‌ به هدست واقعیت ترکیبی اپل، یکی از محصولات مهم تاریخ این شرکت را به‌نمایش می‌گذارند؛ محصولی که به‌زودی رونمایی می‌شود.
تبلیغات

شایعه‌های ضدونقیض می‌گویند اپل در کنفرانس WWDC 2023 که اواسط خرداد برگزار می‌شود، هدست واقعیت ترکیبی رونمایی می‌کند. عده‌ای از افشاگران روی رونمایی این هدست در WWDC اتفاق‌نظر دارند؛ اما مینگ‌چی کوئو می‌گوید که به‌دلیل تأخیر در تولید انبوه، ممکن است هدست اپل در WWDC معرفی نشود.

درحالی‌که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی هدست اپل نداریم، رندرهای جدیدی از این محصول فاش شده است که طراحی هیجان‌انگیز اولین گجت جدید اپل را در چند سال اخیر نمایش می‌دهند. طبق این رندرها، طراحی هدست اپل از عینک اسکی الهام گرفته شده است.

صورت مرد کچل با هدست واقعیت ترکیبی اپل غیررسمی

بر‌اساس گزارش Wccftech، اپل پیش‌تر هدست واقعیت ترکیبی را به شماری از مدیران ارشد شرکت نشان داده است؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها تاکنون مستقیماً به این محصول اشاره نکرده‌اند. افشاگران می‌گویند هدست اپل شبیه عینک اسکی است و رندرهای جدید بر‌اساس همین ادعاها تولید شده‌اند.

رندر غیررسمی هدست واقعیت ترکیبی اپل نمای بالا

در رندرها می‌بینیم که بخش جلویی هدست اپل طراحی خمیده‌ی آینده‌نگرانه دارد. در بخش جلویی نیز از چندین دوربین استفاده می‌شود که روی آن‌ها پوشش شیشه‌ای به‌چشم می‌خورد.

در رندرها هیچ دوربینی نمی‌بینیم؛ با‌این‌حال هدست اپل قطعاً دوربین‌های پرتعدادی در بخش داخل و خارج خواهد داشت. شایعه‌ها می‌گویند این هدست حرکات دست را پایش می‌کند؛ بدین‌ترتیب انتظار داریم بخش پایینی دستگاه نیز میزبان حداقل دو دوربین باشد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل از نمای جلو رندر فاش شده
به درگاه هدست دقت کنید؛ گجت جدید اپل درگاه میکرو USB دارد؟

عجیب‌ترین نکته در رندر منتسب‌ به هدست واقعیت ترکیبی بهره‌مندی این محصول از درگاه منسوخ میکرو USB است. بعید است که اپل هدست را با این درگاه بسازد.

شایعه‌ها می‌گویند هدست واقعیت ترکیبی اپل باتری خارجی دارد که از‌طریق سیم به دستگاه متصل می‌شود. احتمالاً این محصول لوازم جانبی دیگری نیز خواهد داشت. گفته می‌شود که نمی‌توان این هدست را روی عینک استفاده کرد. به‌احتمال فراوان هدست واقعیت ترکیبی اپل ۳٬۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات