اپل در کنفرانسی هیجان‌انگیز، هدست واقعیت ترکیبی را به ۱۰۰ مدیر ارشد نشان داد

یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست پلی استیشن VR سونی روی سر یک مرد
یک منبع آگاه می‌گوید اپل در هفته‌ی اخیر هدست واقعیت ترکیبی را در کنفرانسی که در اپل پارک برگزار شد، به ۱۰۰ نفر از مدیران ارشد نشان داد.
تبلیغات

بر اساس آنچه مارک گرمن افشاگر سرشناس بلومبرگ ادعا می‌کند، اپل هفته‌ی گذشته با برگزاری مراسمی محرمانه در آمفی‌تئاتر استیو جابز، هدست واقعیت ترکیبی خود را به ۱۰۰ مدیر برتر شرکت نشان داده است. گرمن می‌گوید «گردهمایی پراهمیت» هفته‌ی اخیر نشان می‌دهد که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی هدست اپل نداریم.

به نوشته‌ی مک‌رومرز، مدیران ارشد اپل از ۲۰۱۸ به بعد هر سال نمایشی از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را مشاهده کرده‌اند، با این‌حال نمایش‌های چند سال اخیر شامل خود دستگاه نبود و بیشتر روی پیشرفت‌هایی که هدست تجربه کرده است متمرکز بودند. گرمن می‌گوید کنفرانس هفته‌ی گذشته بسیار پراهمیت‌تر از کنفرانس‌های قبلی بود و هیجان زیادی داشت.

مارک گرمن می‌گوید با وجود این‌که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی هدست نداریم، احتمالاً این محصول موردانتظار با چند مشکل مهم معرفی خواهد شد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات هدست اپل، قیمت آن است که به حدوداً ۳٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

مورد دیگر این است که هدست واقعیت ترکیبی اپل اپلیکیشن بزرگ خاصی ندارد که فروشش را تضمین کند. هدست واقعیت ترکیبی اپل نیازمند یک باتری خارجی است که تقریباً هر دو ساعت یک‌بار باید با باتری جدید جایگزین شود. برخی از کسانی که با هدست اپل کار کرده‌اند، گفته‌اند این محصول حس راحتی به آن‌ها منتقل نمی‌کند. به احتمال زیاد هدست اپل در ابتدا با محتوای چندرسانه‌ای محدود عرضه خواهد شد.

مشکلات موردبحث باعث شده‌اند مدیران ارشد اپل واقع‌بینانه به ماجرا نگاه کنند. به ادعای مارک گرمن، مدیران اپل عقیده دارند که هدست واقعیت ترکیبی این شرکت در ابتدا نمی‌تواند سروصدای زیادی به پا کند. گرمن می‌گوید هدست موردبحث در عرض تنها چند ماه اپل را به رهبر بازار هدست‌های واقعیت ترکیبی تبدیل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات