پروژکتور خوش‌قیمت تنسنت، تصویر ۱۲۰ اینچ روی دیوار پخش می‌کند

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور سیاه تنسنت در نمای سه رخ روی یک سکوی نمایش طلایی
تنسنت مدل جدید پروژکتور هوشمند خود با نام Aurora P2S را رونمایی کرد.
تبلیغات

به نوشته‌ی گیزموچاینا، تنسنت در سکوت خبری از پروژکتور هوشمند Aurora P2S به‌عنوان جدیدترین محصول خود در زمینه‌ی تجهیزات خانگی رونمایی کرد که می‌تواند تصاویری با اندازه‌ی ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ را از فاصله‌ی یک تا پنج متر روی دیوار پخش کند.

پروژکتور Aurora P2S دارای یک لامپ LED با عمر مفید ۳۰ هزار ساعت است که می‌تواند به لطف موتور رندر O-VISION 2.0 تصاویری با وضوح 1080p و نسبت تصویر ۱۶:۹ را با شدت روشنایی ۷۰۰ لومن و نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰:۱ با پشتیبانی از فناوری +HDR10 ارائه دهد که باعث بهبود رنگ‌ها، روشنایی و جزئیات تصاویر می‌شود.

پروژکتور هوشمند جدید تنسنت مجهز به حسگرهای لیزری ToF و دوربین‌های CMOS HD، الگوریتم‌های تشخیص هوشمند برای کالیبراسیون سریع و دقیق و راحتی در راه‌اندازی است.

Aurora P2S دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند دیگر مانند قابلیت فوکوس خودکار، تصحیح خودکار زاویه‌ی تصویر و محافظت از چشم است که آن را به یک انتخاب همه‌کاره برای استفاده‌ی خانگی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

بنر مشخصات کلی پروژکتور تنسنت

پروژکتور Aurora P2S با Tencent OS کار می‌کند که یک سیستم عامل اختصاصی برای پروژکتور‌های هوشمند این شرکت چینی است. Tencent OS از رابط کاربری ساده و زیبا بهره می‌برد و امکان دسترسی به اینترنت و اپلیکیشن‌های مختلف این شرکت را فراهم می‌کند. در این سیستم‌عامل قابلیت کنترل صوتی از طریق میکروفون داخلی پروژکتور یا از طریق اپلیکیشن موبایل امکان‌پذیر است.

پروژکتور Aurora P2S دارای اسپیکر ۱۰ وات با کیفیت صدای مناسب است که توسط متخصصان آکوستیک هارمن کاردن تنظیم شده‌اند و می‌تواند صدای استریو و دالبی را پخش کند.

این پروژکتور همچنین دارای باتری ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است و می‌تواند تا سه ساعت به‌طور مداوم کار کند.

پروژکتور هوشمند تنسنت دارای اتصالات مختلفی مانند HDMI و USB-A و USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و بلوتوث است که می‌توان از آن‌ها برای اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوتر، موبایل و کنسول بازی استفاده کرد.

قیمت ویدئو پروژکتور Aurora P2S در چین ۳۵۹۹ یوان (۵۰۶ دلار) است و از ۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) قابل سفارش خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی این پروژکتور در بازارهای دیگر وجود ندارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات