پروژکتور ۲۰۲۴ بنکیو با روشنایی چشمگیر رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور LH650 بنکیو روی میز و پشت به رنگ‌ها
پروژکتور جدید بنکیو روشنایی زیادی دارد و به‌دلیل استفاده از لیزر طول عمر بالایی خواهد داشت.
تبلیغات

شرکت تایوانی بنکیو که به تولید انواع پروژکتور و مانیتور بنکیو شهره است، از پروژکتور جدیدی به‌نام LW650 رونمایی کرد. به‌جز تفاوت‌های جزئی، تمام بخش‌های این دستگاه مشابه پروژکتور LH650 هستند.

طبق بیانیه‌ی رسمی بنکیو، پروژکتور LW650 از روشنایی ۴۰۰۰ انسی‌لومنی بهره می‌برد و از پروژکتور‌های معمولی ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کند. فناوری لیزری به‌کاررفته در جدید‌ترین پروژکتور بنکیو تعداد دفعات جایگزینی لامپ را به حدا‌قل می‌رساند.

از طرفی، فناوری SmartEco با تنظیم خودکار روشنایی بر اساس محتوا، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود و عمر لامپ را افزایش می‌دهد. پروژکتور موردبحث می‌تواند برای صرفه‌جویی در انرژی به‌طور خودکار خاموش شود.

دانگل وای‌فای پروژکتور LH650 بنکیو
درگاه‌های ارتباطی پروژکتور LH650 بنکیو
پروژکتور LH650 بنکیو در حال نمایش کانسپت خودرو
امواج صوتی در حال خروج از پروژکتور LH650 بنکیو

از دیگر ویژگی‌های LW650 می‌توان به بلندگوی داخلی و قابلیت‌های تکمیل‌کننده‌ی تصویر اشاره کرد. پروژکتور یادشده ۲٫۹ کیلوگرم وزن دارد و کاربران هنگام جا‌به‌جایی آن با مشکلی مواجه نخواهند شد.

پروژکتور LW650 فضای رنگی گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و کنتراست بالایی دارد. پروژکتور مورد بحث توانایی نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را دارد و با پشتیبانی از وضوح‌های مختلف ورودی و خروجی، برای اکثر سناریوها مناسب است.

از گزینه‌های اتصالی پروژکتور جدید تایوانی‌ها می‌توان درگاه‌های HDMI ،USB-A و USB-C اشاره کرد. قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو LW650 هنوز مشخص نشده است؛ اما به‌احتمال زیاد این محصول قیمتی کمتر از ۱۱۹۹ دلار خواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات