تلویزیون‌های اولد جدید سامسونگ با فناوری‌های پیشرفته رونمایی شدند

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نمای روبرو تلوزیون سامسونگ سری S85D
سامسونگ سری جدید تلوزیون‌های اولد خود را با قیمت گران و قابلیت‌های چشمگیر رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ تلویزیون‌های جدید سری S85 را برای کسانی رونمایی کرد که به‌دنبال خرید تلویزیون‌های بسیار گران‌قیمت نیستند. این شرکت مدل‌های جدیدی از S90D را نیز به‌نمایش گذاشت.

تلویزیون‌های سری S85D بسیاری از قابلیت‌های موجود در مدل‌های پریمیوم را دارند؛ ازجمله پردازنده‌ی NQ4 AI Gen2 و قابلیت ارتقای وضوح به 4K با هوش مصنوعی و رنگ‌های تأییدشده‌ی شرکت پنتون. این تلویزیون‌ها به استاندارد دالبی اتموس و سرویس استریم سامسونگ تی‌وی‌ پلاس و هاب گیمینگ نیز مجهزند.

سامسونگ می‌گوید که تلویزیون‌های سری S85D از فناوری Motion Xcelerator بهره می‌برند و طراحی برجسته‌ای دارند. این تلویزیون‌ها از چهار درگاه HDMI 2.1 با پشتیبانی از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند. حداکثر نرخ نوسازی تلویزیون‌ها به ۱۲۰ هرتز محدود است؛ درحالی‌که مدل‌های سری S90 به نمایشگر ۱۴۴ هرتز مجهزند.

نمای کناری تلوزیون سامسونگ سری S85D
نمای سه رخ تلوزیون سامسونگ سری S85D
تلوزیون سامسونگ سری S85D

قیمت تلویزیون سامسونگ سری S85D از ۱٬۷۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچی شروع می‌شود. قیمت تلویزیون در مدل‌های ۶۵ و ۷۷ اینچی به‌ترتیب ۲٬۱۰۰ و ۳٬۴۰۰ دلار است.

سامسونگ در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید که به‌زودی مدل ۴۲ اینچی تلویزیون S90D را با قیمت ۱٬۴۰۰ دلار عرضه می‌کند. مدل ۴۸ و ۸۳ اینچی این تلویزیون به‌ترتیب ۱٬۶۰۰ و ۵٬۴۰۰ دلار قیمت دارد.

این غول فناوری کره‌ای می‌گوید که تلویزیون‌های سری S90D برای گیمرها ایدئال هستند و میزان تأخیر را به حداقل می‌رسانند. نمایشگر به‌کاررفته در این تلویزیون‌ها از نوع اولد است و از استاندارد +HDR پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات