تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ در آمریکا ۲٬۷۰۰ دلار تخفیف خورد!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون سامسونگ QN900C
سامسونگ یکی از تلویزیون‌های رده‌بالای خود با نام QN900C را به‌‌مدت محدود با تخفیف ویژه‌ی ۲٬۷۰۰ دلاری می‌فروشد.
تبلیغات

درحال‌حاضر تلویزیون‌های رده‌بالای زیادی در بازار وجود دارند که معمولاً با قیمت‌های بسیار بالا به‌فروش می‌رسند. یکی از این محصولات، تلویزیون QN900C سامسونگ است که وضوح خیره‌کننده‌ی 8K را ارائه می‌دهد و اکنون با تخفیف بسیار ویژه دردسترس مشتریان آمریکایی قرار دارد.

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل QN900C در رویداد Discover Samsung برای مدت محدودی ۲٬۷۰۰ دلار تخفیف خورده است. ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به وضوح 8K، طراحی بسیار زیبا و حاشیه‌های فوق‌ باریک اشاره کرد.

QN900C که پنل LCD دارد، به‌لطف فناوری Quantum Mini LED رنگ‌ها را با کیفیت بسیار عالی نمایش می‌دهد و از تکنولوژی‌های دیگری مثل دالبی اتموس و Object Tracking Sound Pro برای تولید صدای شفاف و باکیفیت بهره می‌برد.

تلویزیون سامسونگ QN900C
تلویزیون ۸۵ اینچی سامسونگ QN900C

در حال حاضر محتوای 8K زیادی دردسترس نیست، اما تلویزیون ۸۵ اینچی QN900C سامسونگ می‌تواند با پردازنده‌ی Neural Quantum، کیفیت محتوا را به‌طور چشمگیری افزایش دهد تا به سطح 8K برسد.

طبق اطلاعات سایت رسمی سامسونگ، تلویزیون مورد بحث از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند که خبر خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود. علاوه‌براین اگر کنسول بازی ندارید، سرویس Gaming Hub سامسونگ امکان اجرای برخی بازی‌ها را دراختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت تلویزیون QN900C سامسونگ با تخفیف ۲٬۷۰۰ دلاری باعث شده است این محصول برای افرادی که به‌دنبال خرید تلویزیون 8K رده‌بالا هستند، به گزینه‌ای جذاب تبدیل شود. قیمت تلویزیون مورد اشاره در اصل ۸٬۰۰۰ دلار است که با اعمال تخفیف با حالا برچسب قیمت ۵٬۳۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

می‌توان گفت QN900C سامسونگ با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و امکانات و همچنین قیمت تخفیف‌خورده، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در فهرست بهترین تلویزیون است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات