تلویزیون ۸۵ اینچ پیشرفته سامسونگ در آمریکا ۹۰۰ دلار تخفیف خورد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون Q80A سامسونگ
تلویزیون ۸۵ اینچی سامسونگ با ویژگی‌های مناسب برای تماشای فیلم، مسابقات ورزشی و گیمینگ شامل تخفیف ۹۰۰ دلاری شده است.
تبلیغات

سامسونگ امسال لقب برترین تولید کننده‌ی تلویزیون در جهان را از آنِ خود کرد و اکنون این غول فناوری کره‌ای در نظر دارد یکی از تلویزیون‌های رده‌بالای خود یعنی تلویزیون Q70C را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند.

تلویزیون سامسونگ مدل Q70C قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی دارد. این تلویزیون را می‌توان به‌عنوان سینمای خانگی استفاده کرد و برای پر کردن فضای خانه‌های بزرگ بسیار مناسب است.

قیمت تلویزیون Q70C در اصل حدود ۲٬۸۰۰ دلار است اما اکنون با یک تخفیف ۹۰۰ دلاری، با قیمت ۱٬۹۰۰ دلار عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند این مدل را مستقیماً از سامسونگ تهیه کنند.

تلویزیون Q70C به‌دلیل مجهز بودن به نمایشگر LCD (از نوع QLED) روشنایی بسیار عالی و جزئیات دقیقی را ارائه می‌دهد و همچنین تجربه‌ی تماشای مسابقات ورزشی را لذت‌بخش می‌کند.

تلویزیون Q70C سامسونگ از استاندارد HDR استفاده می‌کند و به‌کارگیری فرمت +HDR10 در این تلویزیون، آن را به یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به تماشای مسابقات ورزشی و فیلم و سریال تبدیل خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ Q70C دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و سرعت عمل بالای آن تجربه‌ی خوبی را برای گیمینگ فراهم خواهد کرد. این تلویزیون از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند.

خریدارانی که کنسول پلی استیشن و کنسول ایکس باکس ندارند، می‌توانند از طریق هاب گیمینگ سامسونگ به هاب ایکس باکس دسترسی پیدا کنند و بازی‌ها را مستقیماً روی تلویزیون اجرا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات