تلویزیون TCL C84 با فناوری MiniLED، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و قابلیت‌های گیمینگ معرفی شد

پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون TCL C84 4K MiniLED
تلویزیون MiniLED جدید TCL با وضوح 4K و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و بلندگوهای یکپارچه‌ی ONLYO معرفی شد.
تبلیغات

TCL مدل جدید تلویزیون‌های سری C84 را در نسخه‌ی ۵۵ اینچی، ۶۵ اینچی، ۷۵ اینچی و ۸۵ اینچی معرفی کرد. مدل پرچم‌دار تلویزیون جدید TCL از فناوری MiniLED بهره می‌برد و وضوح 4K را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دالبی‌ویژن، HDR10 پلاس و دالبی‌ویژن IQ اشاره کرد. حداکثر روشنایی TCL C84 4K به رقم خیره‌کننده‌ی ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و ازطرف دیگر، الگوریتم‌ AiPQ Processor 3.0 باعث می‌شود تصاویری با جزئیات و کیفیت فوق‌العاده نمایش دهد.

تلویزیون TCL C84 4K MiniLED

تلویزیون TCL C84 که با نام C845 نیز شناخته می‌شود برای تماشای فیلم و بازی طراحی شده است. این محصول از فناوری نرخ نوسازی تطبیقی، FreeSync Premium Pro و Game Master Pro 2.0 بهره می‌برد و می‌توان کنسول‌های بازی را ازطریق درگاه HDMI 2.1 به آن متصل کرد. به گزارش NotebookCheck، این تلویزیون همچنین از ALLM و شتاب‌دهنده‌ی سخت‌افزاری بازی‌ ۲۴۰ هرتز استفاده می‌کند تا نرخ نوسازی را افزایش و نرخ‌تأخیر را کاهش دهد. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون جدید TCL می‌توان به سیستم صوتی داخلی ۲٫۱ کاناله‌ی ONKYO اشاره کرد که تجربه‌ی شنیداری فراگیر سازگار با دالبی‌اتموس را ارائه می دهد.

TCL C84 از رابط گوگل TV و دستورات صوتی دستیار اسیستنت و آمازون آلکسا پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از برنامه‌های محبوبی مثل آمازون پرایم، نتفلیکس، دیزنی‌پلاس و غیره برای استریم محتوای موردنظرتان استفاده کنید. علاو‌ه‌براین امکان پخش محتوا از آیفون یا آیپد ازطریق AirPlay 2 روی این تلویزیون فراهم شده است. درحال حاضر نمی‌دانیم این محصول چه زمانی روانه‌ی بازارهای اروپایی خواهد شد و علاوه‌براین جزئیات مربوط به قیمت آن اعلام نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات