تلویزیون هوشمند TCL X11G با پنل Mini LED به روشنایی خیره‌کننده ۵۰۰۰ نیت می‌رسد

جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون هوشمند TCL X11G
TCL تلویزیون هوشمند X11G QD-Mini LED را با وضوح 4K، پشتیبانی از صدای دالبی و نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز معرفی کرد.
تبلیغات

تلویزیون هوشمند TCL X11G اکنون در چین عرضه شده است. این محصول به پنل QD-Mini LED مجهز شده و در چند مدل با ابعاد ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ و ۹۸ اینچ دردسترس خریداران قرار دارد. پنل 4K این تلویزیون از ۵۱۸۴ ناحیه بهره می‌برد و نسبت کنتراست بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به رنگ‌های مشکی عمیق و حداکثر سطح روشنایی تا رقم چشمگیر ۵۰۰۰ نیت اشاره کرد. TCL می‌گوید این پنل ۲۷٫۵ درصد روشن‌تر از سایر پنل‌های Mini LED مشابه است و همچنین از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون هوشمند همچنین با فناوری HDR10، دالبی‌ویژن IQ Plus و HLG سازگاری دارد.

به گزارش NotebookCheck، تلویزیون هوشمند TCL X11G از سیستم صوتی Hi-Fi با توان خروجی ۸۰ وات بهره می‌برد و به ساب‌ووفرهای دوگانه مجهز شده است و همچنین با فناوری دالبی‌اتموس و DTS سازگاری دارد. گیمرها می‌توانند از قابلیت FreeSync Premium Pro این محصول بهره ببرند و دستگاه‌هایی مثل پلی‌استیشن ۵ را ازطریق درگاه HDMI 2.1 به آن متصل کنند. این تلویزیون همچنین امکان پخش مستقیم صفحه‌ی گوشی‌های هوشمند را دارد و از فرمان‌های صوتی هم پشتیبانی می‌کند.

مدل ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ و ۹۸ اینچ تلویزیون هوشمند TCL X11G در چین به‌ترتیب با قیمت تخفیفی ۲۹۰۵ دلار، ۴۰۶۷ دلار و ۶۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. قیمت نهایی این محصولات پس‌ از پایان دوره‌ی تخفیفی به‌ترتیب ۳۴۸۶ دلار، ۴۶۴۸ دلار و ۷۲۶۳ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات