پروژکتور Premiere سامسونگ با پشتیبانی از وضوح 8K معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
پروژکتور Premiere 8K سامسونگ
سامسونگ با پروژکتور پریمیوم جدید خود تجربه یک تلویزیون 8K را با کیفیتی یکسان ارائه می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در خلال رویداد خود در CES 2023 طوفانی از محصولات مختلف را شامل مانیتور، تلویزیون و پروژکتور به‌ورطه نمایش گذاشت. اما درمیان تمامی این محصولات جذاب قطعا پروژکتور 8K کره‌ای‌ها یکی از جذاب‌ترین‌ها به‌شمار می‌رود.

به‌تعریف سامسونگ پروژکتور جدید Premiere اولین پروژکتور فاصله‌نزدیک جهان با کیفیتِ 8K است که می‌تواند تصویری ۱۵۰ اینچی را با وضوح 8K بر هر دیواری نقش ببندد. این پروژکتور شامل سیستمی سه کاناله متشکل از سه لیزر می‌شود که سبب ارائه دقت رنگی‌بی‌نظیر حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز خواهد شد.

علاوه‌بر ارائه وضوح 8K، تصاویر خروجی پروژکتور جدید سامسونگ ۲۰ اینچ بزرگ‌تر از مدل قبلی با وضوح 4K است؛ درحالی‌که میزان روشنایی پروژکتور نیز از ۲۸۰۰ لومن به ۴۰۰۰ لومن افزایش پیدا کرده است که افزایشی ۴۰ درصدی به‌شمار می‌رود.

پروژکتور Premiere 8K کره‌ای‌ها همچنین از بلندگوی داخلی ۱۰۰ وات با پشتیبانی از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. بنابراین باتوجه به امکان پخش صدا در مسیرهای مختلف نیز نیازی به ساندبار پیدا نخواهید کرد.

همانند پروژکتور Freestyle، مدل Premiere 8K نیز براساس تجربه تلویزیون‌های هوشمند این شرکت توسعه یافته است؛ بدین‌معنی که تمامی اپلیکیشن‌های موجود برای تلویزیون‌های 8K سامسونگ در این مدل نیز قابل اجرا خواهند بود.

پروژکتور جدید سامسونگ برای گیمرها نیز گزینه‌ای جذاب خواهد بود؛ چراکه باتوجه به امکان تقسیم صفحه به ۴ بخش، تجربه بی‌نظیری از بازی چندنفره را ارائه خواهد کرد. البته که این ویژگی تنها برای گیمینگ مطرح نخواهد بود و ویژگی تقسیم صفحه برای اخبار، پوشش‌های ورزشی و دیگر استفاده‌های سرگرمی کاربردی خواهد بود.

سامسونگ درحال‌حاضر صحبتی از قیمت پروژکتور به‌میان نیاورده است اما قطعا خرید آن به قیمت از دست دادن یک کلیه تمام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات