یخچال Infinite Line سامسونگ آب تصفیه‌شده و نوشیدنی خنک تهیه می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
یخچال سامسونگ Samsung Bespoke Infinite Line در داخل آشپزخانه
اینفینیت لاین، یخچال مدرن و هیجان‌انگیز سامسونگ، محفظه‌ی پرظرفیتی دارد و تهیه‌ی نوشیدنی تازه را از هر میوه‌ای که بخواهید امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 اعلام کرد که یخچال Samsung Bespoke Infinite Line را روانه‌ی شماری از بازارهای منتخب در سراسر دنیا می‌کند. این یخچال که پیش‌تر در اروپا عرضه شده است، تا پایان سال ۲۰۲۳ برای علاقه‌مندان در مکزیک، تایلند و استرالیا نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

پیش از خرید بخوانید:

یخچال رده‌بالای سامسونگ محفظه‌ای برای نگهداری از مواد غذایی، محفظه‌ی فریزر و محفظه‌ی مخصوص نوشیدنی دارد و از طراحی ماژولار بهره می‌گیرد. این نوع طراحی باعث می‌شود یخچال Infinite Line به‌سادگی با انواع دکوراسیون‌های خانگی سازگار باشد. سامسونگ زبان طراحی این یخچال را Infinite Design (طراحی بی‌نهایت) خطاب می‌کند.

مدل سبز یخچال سامسونگ Samsung Bespoke Infinite Line

بدنه‌ی یخچال از آلومینیوم پریمیوم تولید شده است که در برابر فرورفتگی و خط‌و‌خش از خود مقاومت نشان می‌دهد. همچنین لکه‌های مختلف به‌راحتی از روی بدنه‌ی یخچال پاک می‌شوند.

Infinite Line در بخش داخلی‌اش از سیستم خنک‌کننده‌ی پرقدرت و چراغ‌های پرنور استفاده می‌کند. یخچال و فریزر Infinite Line مجموعا ۸۰۴ لیتر گنجایش دارند و محفظه‌ی نوشیدنی می‌تواند حداکثر ۱۰۱ بطری را در خود جای دهد.

Infinite Line سامسونگ به فناوری Auto Open Door مجهز است تا بتوان به‌سادگی و از طریق یک لمس ساده، در یخچال را باز کرد. بهره‌مندی از حسگر داخلی بدین معنی است که یخچال دستگیره ندارد. این یخچال در هر زمان آبِ تصفیه‌شده‌ی خنک تأمین می‌کند و به‌لطف ابزاری ویژه به کاربران امکان می‌دهد با میوه‌ها یا گیاهان مدنظر خود، نوشیدنی‌های خوشمزه تهیه کنند. یخچال سامسونگ ابزار یخ‌ساز نیز دارد و یخ‌ها را به دو شیوه‌ی توپی یا مکعبی می‌سازد.

یخچال جدید سامسونگ نمایشگر ۳۲ اینچ لمسی دارد
سامسونگ در آستانه‌ی رویداد CES 2023 یخچال جدیدی رونمایی کرده است که از نمایشگر عمودی ۳۲ اینچ استفاده می‌کند.
مبین احمدی
مطالعه '2
یخچال جدید سامسونگ نمایشگر ۳۲ اینچ لمسی دارد

یخچال Infinite Line به سیستم ویژه‌ای مجهز است که به گفته‌ی سامسونگ، ذخیره‌ی انواع مواد غذایی را ممکن می‌کند. در این حالت می‌توانید در دو ناحیه‌ی مختلف یخچال دمای متفاوتی اعمال کنید. محفظه‌ی نوشیدنی از سه حالت دمایی پشتیبانی می‌کند.

Infinite Line با محصولات اکوسیستم SmartThings سامسونگ سازگاری دارد و به‌لطف قابلیت SmartThings Sommelier at Home و SmartThings Cooking بهترین ترکیب غذا و نوشیدنی را به کاربر توصیه می‌کند. قابلیت SmartThings Energy به شما امکان می‌دهد روی مصرف برق یخچال نظارت کنید و با یک‌سری کارها، هزینه‌ی برق ماهانه را کاهش دهید.

سامسونگ قیمت یخچال Infinite Line را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات