پروژکتور لیزری Freestyle 2023 سامسونگ با قابلیت ترکیب تصویر دو پروژکتور معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور سامسونگ Freestyle 2023
شما می‌توانید با قابلیت Edge Blending مدل ۲۰۲۳ پروژکتور Freestyle سامسونگ، محتوا را با روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر روی سطح موردنظرتان نمایش دهید.
تبلیغات

سامسونگ در جریان رویداد CES ۲۰۲۳ از نسل جدید پروژکتور قابل‌حمل Freestyle رونمایی کرد. این محصول از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد و می‌تواند تصاویر را روی دیوار، میز یا حتی روی سقف نمایش دهد. این دستگاه از سیستم‌عامل مشابه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بهره می‌برد که می‌توان از آن برای پخش محتوای سرویس‌های استریم مثل دیزنی‌ پلاس، نتفلیکس و غیره استفاده کرد. غول فناوری کره‌ی جنوبی نسل جدید پروژکتور لیزری خود را با چند قابلیت جدید نسبت به مدل قبلی آن عرضه خواهد کرد.

Freestyle ۲۰۲۳ به‌جای طراحی کوچک قوطی‌شکل، اکنون ظاهری شبیه برج دارد که به گفته‌ی سامسونگ باعث می‌شود با طراحی هرنوع اتاقی، بهتر مطابقت داشته باشد. این پروژکتور از سه لیزر داخلی استفاده می‌کند و عملکردی شبیه سایر مدل‌های لیزری کوتاه‌برد دارد و درواقع می‌توان از آن به‌عنوان جایگزین تلویزیون استفاده کرد. این محصول همچنین از فناوری Edge Blending بهره می‌برد که امکان اتصال دو پروژکتور Freestyle را فراهم می‌کند؛ قابلیتی که به ایجاد تصویری روشن‌تر و البته بزرگ‌تر کمک می‌کند.

پروژکتور سامسونگ Freestyle 2023
پروژکتور سامسونگ FreeStyle 2023
پروژکتور سامسونگ Freestyle 2023
پروژکتور سامسونگ FreeStyle 2023

به گزارش AndroidAuthority، مدل ۲۰۲۳ پروژکتور لیزری Freestyle سامسونگ از سیستم‌عامل مخصوص تلویزیون‌های هوشمند این شرکت بهره می‌برد و بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند برنامه‌های مختلفی روی آن اجرا کنند. این محصول از روش تعاملی لمسی و ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و به گفته‌ی سامسونگ، امکان تعامل بهتر با محتوای متاورسی را نیز ارائه می‌دهد.

پروژکتور لیزری جدید سامسونگ Freestyle ۲۰۲۳ از ویژگی‌های دیگری مثل فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر جزئیاتی درمورد قیمت یا تاریخ عرضه‌ی این محصول دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات