سامسونگ تلویزیون‌های به‌سرقت‌رفته را از راه دور غیر‌فعال می‌کند

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تعدادی تلویزیون از انبارها و فروشگاه‌های خُرده‌فروشی سامسونگ در آفریقای‌جنوبی به‌سرقت رفته است. به‌گفته‌ سامسونگ، با ویژگی Television Block Function به‌محض اتصال تلویزیون‌های سرقت‌شده به اینترنت، دستگاه از کار خواهد افتاد.
تبلیغات

به‌گزارش Sammobile، سامسونگ اعلام کرده است که حتی تلویزیون‌هایش مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند از راه دور غیرفعال شود. با فعال‌سازی ویژگی Television Block Function که در تلویزیون‌های سامسونگ تعبیه شده است، زمانی که دستگاه به‌سرقت رود یا به‌طور غیرقانونی فردی آن‌ها را بخرد، شرکت متوجه خواهد شد. گفتنی است که اخیرا تعدادی تلویزیون از انبارها و فروشگاه‌های خُرده‌فروشی در آفریقای‌جنوبی در جریان ناآرامی‌ها و آشوب‌ها سرقت شده است.

ویژگی Television Block Function روی تمام تلویزیون‌ های سامسونگ از قبل بارگذاری شده است که می‌توانند به اینترنت متصل شوند. غول کره‌ای اشاره کرده است که اکنون این ویژگی را در تمام تلویزیون‌هایی فعال کرده است که در آفریقای‌جنوبی به‌سرقت رفته‌اند و این تلویزیون‌ها به‌محض اتصال به اینترنت از کار خواهند افتاد. سامسونگ قصد دارد درصورت نیاز این ویژگی را در سایر بازارها ارائه کند.

مایک ون‌لیر، مدیر بخش لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ در آفریقای‌جنوبی گفت:

برای حفظ ارزش‌ها و قدرت فناوری و حل مشکلات، به‌طور مدام امنیت محصولات خود را در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی به‌صورت هدفمند با ابزارهای تجاری نوآورانه افزایش خواهیم داد. فناوری جدید در زمان کنونی و در آینده برای صنعت و مشتریان مفید خواهد بود.

سامسونگ گفته است که می‌تواند به‌راحتی شماره‌سریال تلویزیون‌های سرقت‌شده را بررسی و آن‌ها را روی سرورهایش بارگذاری کند. به‌محض اتصال تلویزیون‌های سرقت‌شده به اینترنت، دستگاه از کار می‌افتد و تنها پس از ارائه‌ فاکتور خرید فعال خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره این ویژگی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات