سرویس TV Plus سامسونگ در سکوت خبری به وب رسید

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در سکوت خبری پشتیبانی وب را به سرویس استریم TV Plus خود اضافه کرد.
تبلیغات

به‌گزارش engdget، اکنون حتی افرادی که صاحب دستگاه‌های سامسونگ نیستند، از خدمات استریم تبلیغاتی آن می‌توانند استفاده کنند. به‌تازگی، این غول دنیای فناوری TV Plus را برای وب راه‌اندازی کرده است که پیش‌تر به‌طور انحصاری در تلویزیون‌ها و تلفن‌های همراه این برند وجود داشت.

به‌گفته خبرگزاری‌ها،‌ به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای راه‌اندازی این سرویس سیاست «نرم» را پیش گرفته است؛ زیرا هنوز رسما نسخه وب خود را معرفی نکرده و TV Plus در هیچ‌کدام از مواد تبلیغاتی سامسونگ وارد نشده است. درحالی‌که معرفی سرویس تحت‌وب TV Plus هیچ سروصدایی نداشته است، یکی از نمایندگان شرکت تأیید کرده که سامسونگ در سه‌ماهه دوم نسخه وب سرویس مذکور را برای کاربرانش ارائه کرده است.

سامسونگ TV Plus را سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون، تکامل یافته و به نسخه فعلی خود رسیده است. این سرویس در ۲۳ کشور دردسترس است و در ایالات متحده آمریکا به ۱۴۰ کانال شامل ABC News Live و Vice دسترسی می‌دهد.

سانگ کیم، معاون ارشد سامسونگ الکترونیکس، به یکی از خبرگزاری‌های فناوری گفته است این شرکت میلیاردها دقیقه در هر ماه استریم دارد؛ بنابراین، به‌وضوح به محبوبیت زیادی بین کاربران دست یافته است. باوجوداین‌، دسترسی این سرویس تاکنون تنها به مشتریان سامسونگ محدود بوده است و باید دید در‌دسترس‌بودن نسخه وب می‌تواند تعداد درخورتوجهی از کاربران جدید را به سرویس اضافه کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات