شیائومی تلویزیون Mi TV 6 را با صفحه‌نمایش OLED و قیمت اولیه‌ی ۷۷۱ دلار معرفی کرد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طی رویداد روز گذشته‌، شیائومی پس از معرفی میکس ۴ و می پد ۵، از نسل دوم تلویزیون OLED با نام Mi TV 6 رونمایی کرد که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۷ درصد دارد.
تبلیغات

شیائومی در رویداد روز گذشته در کنار رونمایی از گوشی هوشمند میکس ۴ و تبلت می پد ۵ برای بازار چین، نسل دوم تلویزیون OLED را با نام Mi TV 6 معرفی کرد. قیمت اولیه‌ی این تلویزیون کاهش پیدا کرده و دارای چندین پیشرفت‌ است.

به گزارش Gizmochina، ضخامت بدنه‌ی تلویزیون جدید شیائومی به ۴٫۶ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است و حاشیه‌ی باریکی دارد. گفته می‌شود Mi TV 6 برای اتلاف گرما بهینه شده و این شرکت قیمت تلویزیون را در چین به زیر ۵۰۰۰ یوآن (۷۷۱ دلار) رسانده است.

تلویزیون Mi TV 6 شیائومی به پنل 4K OLED با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۷ درصد، عمق رنگ ۱۰ بیت، روشنایی حداکثر ۹۰۰ نیت، پشتیبانی از پوشش رنگ DCI-P3 تا ۹۸٫۵ درصد، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه، قابلیت MEMC و تکنولوژی ضد نور آبی برای محافظت از چشم مجهز شده است.

صفحه‌نمایش این تلویزیون از استاندارد HDR10 و +HDR10 و فناوری دالبی ویژن و HLG پشتیبانی می‌کند. در مورد خروجی صدا، یک بلندگوی دو کاناله ۱۲٫۵ واتی وجود دارد که هر کانال دارای بلندگوهای جداگانه با فرکانس پایین و فرکانس بالا است.

Mi TV 6 به پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۹۶۳۸ مدیاتک مجهز شده که دارای هسته‌های Cortex A55 با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC1 به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

این تلویزیون در دو اندازه‌ی ۵۵ و ۶۵ اینچی تولید شده است که قیمت مدل ۵۵ اینچی ۵۶۹۹ یوآن (۸۷۹ دلار) و در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۰) با قیمت اولیه‌ی ۴۹۹۹ یوآن (۷۷۱ دلار) عرضه خواهد شد. مدل ۶۵ اینچی ۷۶۹۹ یوآن (۱۱۸۸ دلار) قیمت دارد؛ اما می‌توان آن را با تخفیف، به قیمت ۶۹۹۹ یوآن (۱۰۸۰ دلار) و به مدت محدود تا ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد ۱۴۰۰) خریداری کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تلویزیون Mi TV 6 شیائومی چیست؟ قیمت تلویزیون های مذکور را با توجه به امکاناتشان چطو.ر ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات