هواوی تلویزیون هوشمند Vision را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در مراسم رونمایی نسل جدید‌ گوشی‌های هوشمند سری میت، اولین نسل از تلویزیون‌های 4K خود با نام Vision را رونمایی کرد.
تبلیغات

هواوی علاوه‌بر رونمایی گوشی‌های هوشمند میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در مراسم خود، محصول جدید دیگری نیز رونمایی کرد که البته پیش‌از‌این مراسم، اخباری درباره‌ی آن منتشر شده بود. هواوی در مراسم خود که در مونیخ برگزار می‌شد، تلویزیون‌های سری Vision Pro را معرفی کرد. تلویزیون‌های ویژن هواوی همچون تلویزیون‌های ویژن و ویژن پرو آنر که ماه پیش رونمایی شدند، مبتنی‌بر سیستم‌عامل هارمونی این شرکت هستند. 

هواوی تلویزیون خود را در چهار اندازه‌ی ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ راهی بازار خواهد کرد؛ البته ابتدا نسخه‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی و سپس دو نسخه‌ی ۵۵ و ۸۵ اینچی راهی بازار می‌شوند. ازجمله‌ ویژگی‌های تلویزیون‌ هواوی باید به بهره‌گیری از فناوری کوانتوم دات و حاشیه‌ی باریک فلزی و دوربین پاپ‌آپ برای انجام مکالمات ویدئویی و ویدئوکنفرانس‌ها اشاره کرد که از پلتفرم‌ های‌لینک نیز پشتیبانی می‌کند. 

هواوی قابلیت‌های هوشمند متعددی نیز در تلویزیون خود گنجانده است؛ به‌طوری‌که برای اشاره به ویژگی‌های هوشمند تلویزیون خود، از آن به‌عنوان اسپیکری هوشمند با نمایشگر بزرگ یاد می‌کند. بنابر اطلاعات هواوی، یکی از قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون با فیلتر‌کردن نور آبی، از چشمان افراد کم‌سن‌وسالی محافظت می‌کند که مشغول تماشای تلویزیون هستند. البته باید به ریموت این تلویزیون نیز اشاره کرد که در قسمت بالایی از تاچ‌پد دایره‌ای بهره می‌برد و در پایین نیز ازطریق درگاه USB-C امکان شارژ را فراهم می‌کند. 

سیستم‌عامل هارمونی را باید تلاش هواوی برای ساخت پلتفرمی خواند که جای خالی آن پس از تحریم‌های گوگل با فشار دولت آمریکا بیش‌ازپیش احساس می‌شود. هواوی با وجود رونمایی تلویزیون خود در این مراسم، اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه ارائه نداد. باید دید شرکت چینی تلویزیون‌های خود را در کدام بازار‌ها عرضه خواهد کرد و با توجه به سیستم‌عامل مستقل، این محصول از چه ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌هایی پشتیبانی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات