هواوی میت 30 RS پورشه دیزاین معرفی شد؛ زیبایی پورشه این‌بار در دنیای موبایل‌ها

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
هواوی با معرفی میت ۳۰ پورشه دیزاین، طراحی لوکس خودرو‌های پورشه را به دنیای‌ گوشی‌های هوشمند می‌آورد.
تبلیغات

طبق وعده‌ی پیشین، امروز هواوی برای معرفی جدیدترین نسل از پرچم‌داران سری میت با نام‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو رویدادی در شهر مونیخ برگزار کرد تا نخستین‌بار شاهد پرچم‌دارانِ دوران پساگوگل باشیم.

یکی از سنت‌های هواوی در معرفی گوشی‌های میت، رونمایی از طراحی خاصی با الهام از ظاهر خودرو‌های لوکس پورشه بوده است. هواوی در سری‌های قبلی میت، افزون‌بر مدل‌های عادی، نسخه‌ای به‌نام پورشه دیزاین معرفی می‌کرد که البته درکنار تفاوت‌های ظاهری آشکار، با قیمت گران‌تری عرضه می‌شد. 

حال امروز چینی‌ها درکنار معرفی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، باردیگر با همکاریِ پورشه طراحی لوکس تولیدات این خودروساز آلمانی را به پرچم‌دار جدید خود آورده‌اند. با توجه‌ به رویکرد پورشه در دنیای خودرو برای تولید محصولات باکیفیت و پرسرعت، در میت 30 RS نیز شاهد پیروی از چنین رویکردی هستیم. درست مانند مدل‌های پیشین گوشی‌های میت، امسال نیز نسخه‌ی پورشه دیزاین از ترکیب چرم و شیشه بهره خواهد برد که تجربه‌ی جدیدی نسبت‌به مدل‌های معمول ارائه می‌کند. طبق گفته‌ی هواوی، چرم به‌کارگیری‌شده در این دستگاه دست‌ساز است.

Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی

علاقه‌مندان میت ۳۰ RS پورشه دیزاین می‌توانند دستگاه یادشده را در دو رنگ مشکی و قرمز سفارش دهند. درحالی‌که نسخه‌ی مشکی‌رنگ سادگی را هدف قرار داده، مدل قرمزرنگ به‌دنبال تزریق حس ماجراجویی و هیجان به مصرف‌کنندگان است. توجه کنید قسمت میانی دستگاه که محل قرارگیری لنز‌های دوربین است، این‌بار فقط جلوه‌ی ظاهری ندارد؛ زیرا می‌تواند از آن به‌عنوان پایه‌ی نگه‌دارنده برای قراردادن گوشی روی سطوح صاف استفاده کرد. از ظاهر دستگاه که بگذریم، به سخت‌افزار می‌رسیم که انتظار فراوانی از آن می‌رود. خوشبختانه هواوی از جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار میت ۳۰ پرو در مدل پورشه دیزاین بهره برده تا آن‌ دسته از خریدرانی که تشنه‌ی قدرت درکنار کیفیت هستند، مدل امسال به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازشان باشد. 

Mate 30 Porsche Design

ابتدا با باتری شروع می‌کنیم که برای اغلب کاربران از اهمیت بسیاری برخوردار است. باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی درکنار تراشه‌ی کرین ۹۹۰ که از لیتوگرافی 7nm+ EUV بهره می‌برد، عملکرد بهینه‌‌ای از خود نشان خواهد داد. به‌سبب بهینه‌سازی مصرف انرژی در پردازنده‌ی جدید هواوی، شاهد طول عمر بیشتر باتری خواهیم بود. این موضوع درکنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سوپرشارژ ۴۰ وات ترس اتمام باتری را تقریبا برای همیشه از ذهن‌ها پاک خواهد کرد. علاوه‌بر آنچه گفته شد، علاقه‌مندان به شارژر‌های بی‌سیم نیز می‌توانند با استفاده شارژر وایرلس ۲۷ واتی، بی‌نیاز از هرگونه سیم دستگاه خود را شارژ کنند. 

در قسمت پردازشی سخت‌افزار نیز همان‌طورکه پیش‌تر اشاره کردیم، هواوی از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ استفاده کرده است؛ اما با‌ این‌ تفاوت که تراشه‌ی یادشده برای نخستین‌بار از ارتباط 5G پشتیبانی می‌کند. درکنار این پردازنده‌ی قدرتمند، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا در مدیریت برنامه‌های پس‌زمینه و ذخیره‌ی اطلاعات کاربر هیچ نگرانی‌ای نداشته باشد.

Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، چینی‌ها در این رویداد روی دوربین تمرکز زیادی کردند. مدل پورشه دیزاین پرچم‌داران سری میت ۳۰ نیز از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد که تجربه‌ای بی‌نظیر چه درزمینه‌ی عکاسی و چه درزمینه‌ی فیلم‌برداری برای کاربر به‌ارمغان می‌‌آورد. دوربین سه‌گانه‌ی میت 30 RS پورشه دیزاین به‌ترتیب از حسگر ۴۰ مگاپیکسلی Cine Camera، حسگر ۴۰ مگاپیکسلی سوپرسنسینگ، حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و حسگر سه‌بعدی تشخیص عمق بهره می‌برد. همکاری بخش‌های مختلف دوربین در این دستگاه باعث شده است نه‌تنها در محیط‌های کم‌نور شاهد تصاویر باکیفیتی باشیم؛ بلکه بتوانیم با جلوه‌ی بوکه فیلم‌برداری کنیم. همچنین، عشاق تصاویر صحنه‌آهسته می‌توانند به‌لطف قابلیت الترااسلوموشن، فیلم‌هایی با نرخ ۷۸۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کنند.

Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی
Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی
Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی
Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی

سخت‌افزار قدرتمند و ظاهر لوکس باعث شده است با قیمت گران این محصول روبه‌رو باشیم؛ زیرا اگر به خرید هواوی میت RS 30 تمایل داشته باشید، باید خود را برای پرداخت ۲،۳۱۸ دلار آماده کنید؛ مبلغی که تقریبا دوبرابر از میت ۳۰ پرو گران‌تر است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات