تلویزیون وان پلاس با تجربه بی‌نظیری از تلویزیون اندرویدی به‌زودی معرفی می‌شود

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با افشای ابعاد تلویزیون‌های وان‌پلاس، این برند نیز به‌زودی وارد دنیای تجهیزات صوتی‌وتصویری خواهدی شد. این تلویزیون‌ها احتمالا پیش از سال ۲۰۲۰ به‌فروش نخواهند رسید.
تبلیغات

وب‌سایت رسمی Bluetooth SIG ضمن بی‌نظیر خواندن محصول جدید وان‌پلاس، به برخی از اندازه‌های این محصول اشاره و تأیید کرده است. تلویزیون وان‌پلاس (OnePlus TV) در اندازه‌های ۴۳، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ فروخته خواهند شد. بدین‌ترتیب، خریداران احتمالی تلویزیون‌های هوشمند این شرکت از حق انتخاب وسیعی برخوردار خواهند بود.

مدل ۴۳ اینچی و ارزان‌تر این محصولات، تنها در هند عرضه و مدل ۷۵ اینچی آن فقط برای بازار چین ساخته خواهد شد. درحال‌حاضر، برنامه‌ی رسمی برای عرضه‌ی این دو محصول در خارج از این دو محدوده‌ی جغرافیایی وجود ندارد؛ اما اینکه در آینده علاقه‌مندان محصولات این شرکت، شاهد فروش این تلویزیون‌های هوشمند در اروپا و آمریکا باشند، موضوع غافل‌گیرکننده‌‌ای نیست.

همه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی که فناوری بلوتوث را هم شامل می‌شوند، الزاما به کسب گواهینامه‌‌ی Bluetooth SIG نیاز دارند و شنیده‌ها حاکی از آن است که تلویزیون‌های آتی وان‌پلاس نیز برای کنترل‌های راه‌دور و سایر ارتباطات احتمالی خود این گواهینامه را  کسب کرده‌اند. فهرست مندرج در این سایت تأیید می‌کند از استاندارد مدرن بلوتوث ۵ در این محصولات استفاده شده است. نکته‌ی جالب‌توجه درباره‌ی فهرست Bluetooth SIG آن است که تلویزیون وان‌پلاس را به‌عنوان تجربه‌ی «اندروید تی‌وی بی‌نظیر» توصیف می‌کند.

اندروید تی‌وی (Android TV)، پلتفرمی برای تلویزیون‌های هوشمند است که تولیدکنندگان زیادی نظیر سونی، فیلیپس، شارپ و هایسنس از آن استفاده می‌کنند. هنوز معلوم نیست نکته‌ی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد این پلتفرم در محصولات جدید وان‌پلاس چیست؛ البته شاید مربوط به گزینه‌های اتصال و کنترل از راه‌ دور آن‌ها باشد یا آن‌ها برای برقراری ارتباط و نمایش محتوای دستگاه‌های اندرویدی از بلوتوث استفاده می‌کنند یا بیشتر شبیه رابط سیستم‌عامل تلفن‌همراه هستند تا پلتفرمی برای تلویزیون‌های هوشمند مرسوم.

اگر وان‌پلاس کار متفاوت‌تری از دیگران انجام می‌دهد، پس باید انتظار داشت از تجربیات خود در صنعت تولید گوشی هوشمند برای انجام این کار استفاده کند. تاکنون، تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی محصولات جدید اعلام نشده است. در ابتدا انتظار می‌رفت عرضه‌ی اولیه‌ی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ باشد؛ اما اظهارنظرهای مدیرعامل وان‌پلاس نشان می‌دهد به‌احتمال زیاد این محصولات در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات