پاناسونیک در سال ۲۰۱۹ تلویزیون‌های اولد بیشتری به بازار عرضه می‌‌کند

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک در سال ۲۰۱۹ میلادی، دوبرابر سال قبل و تعداد مدل‌های بیشتری تلویزیون‌ OLED به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

پاناسونیک در تاریخ ۱۸ فوریه برابر با ۲۹ بهمن‌ماه از تلویزیون‌های OLED محصول سال ۲۰۱۹ میلادی خود به‌طور رسما رونمایی کرد. این در حالی است که در نمایشگاه CES 2019 که ژانویه برگزار شد، تنها شاهد رونمایی یک تلویزیون هوشمند از سوی پاناسونیک بودیم. در دی‌ماه پاناسونیک از تلویزیون اولد GZ2000 رونمایی کرد.

ازآنجاکه پاناسونیک قصد دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی چهار مدل تلویزیون هوشمند OLED به بازار عرضه کند، درنتیجه تعداد تلویزیون‌های معرفی‌شده‌ی این شرکت دو برابر سال قبل خواهد بود.

تلویزیون پاناسونیک

پیش‌تر پاناسونیک تلویزیون اولد GZ2000 را با اسپیکرهای دالبی اتموس معرفی کرد. درکنار این تلویزیون هوشمند، سه مدل دیگر Z1500، GZ1000 و GZ950 قرار دارند که هر سه تلویزیون اولد با قاب و پایه‌ی متفاوت و تغییراتی در سیستم صوتی به بازار عرضه خواهند شد.

تمامی تلویزیون‌های جدید اولد پاناسونیک قابلیت‌های مختلفی برخودار هستند که عبارت‌اند از:

HLG broadcasting

HLG Photo یا Hybrid Log Gamma

، dolby Vision یا دالبی ویژن

Dolby Atmos

فرمت تصویر HDR10+

تلویزیون‌های هوشمند جدید پاناسونیک با بهره‌مندی از پردازنده‌ی هوشمند HCX Pro می‌توانند پردازش تصویر مناسبی را ارائه بدهند. این پردازنده‌، یکی از قوی‌ترین ردازنده‌های پاناسونیک محسوب می‌شود. تمامی تلویزیون‌های هوشمند جدید از آمازون الکسا و دستیار هوشمند گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌توانند با سیستم فرمان صوتی و بدون نیاز به ریموت دستی، می‌توانند با تلویزیون‌های جدید به‌راحتی کار کنند که با سایر لوازم خانگی شرکت‌های شخص ثالث نیز به‌صورت یکپارچه قابل استفاده است.

در مورد تلویزیون‌های LCD LED، چهار مدل از سوی پاناسونیک معرفی شده است که عبارت‌اند از :

GX920 با تراشه‌ی HCX پرچم‌دار سال گذشته

GX900

GX800

GX700

هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دستگاه‌ها مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود در اواسط سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی آن‌ها به بازار باشیم. همه‌ی مدل‌ها به‌جز GX900 LCD و GZ1000 OLED در بازار انگلیس دردسترس کاربران قرار خواهند داشت. بی‌شک اخبار بیشتری در آینده در مورد دردسترس بودن تلویزیون‌های جدید پاناسونیک در بازارهای مختلف منتشر خواهد شد.

اواسط آبا‌ن‌‌ماه ۱۳۹۶، پاناسونیک فرمت HDR10 + را با داینامیک رنج بالا معرفی کرد. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چرا تلویزیون‌های جدید از استاندارد دالبی ویژن نیز برخوردار هستند. نمایندگان پاناسونیک تأکید می‌کنند که دالبی ویژن را به‌عنوان فرمت تصویری برتری نسبت به HDR10 + انتخاب نکرده‌اند. تلویزیون‌های پاناسونیک FZ950 و FZ800 اولین تلویزیون‌های اولد با فناوری +HDR10 هستند که به بازار معرفی شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات