اولین تصویر ریزر ۲۰۲۴ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ ۶

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا ریزر 40 اولترا
تصویری از نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر لو رفته است که نمایی کلی از طراحی پنل جلو و پشت این دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

لنوو برنامه‌های بزرگی برای آینده‌ی برند موتورولا در صنعت گوشی‌های هوشمند دارد و حتی چشم به جایگاه اپل و سامسونگ دوخته است.

مدیران لنوو برای رشد عمده‌ی موتورولا طی سه سال آینده تلاش می‌کنند. این برند چینی قصد دارد به یکی از سه تولید کننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در سطح جهان تبدیل شود. گوشی‌های تاشو و در رأس آن‌ها مدل ریزر که به‌تازگی تصویری از نسخه‌ی ۲۰۲۴ آن فاش شده است، در این راه یاری‌گر موتورولا و لنوو خواهند بود.

تصویر پشت و جلوی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۴
رندر نمای پشت و جلو موتورولا ریزر ۲۰۲۴

موتورولا در حال حاضر با در اختیار داشتن چهار درصد از سهم بازار موبایل جهان، هشتمین سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا است. اپل پس از ۱۳ سال موفق به پیشی گرفتن از سامسونگ شد تا پس از مدت‌ها کره‌ای‌ها را از تخت سلطنت به پله‌ی دوم بکشد؛ شیائومی، اوپو و ترنشن نیز مقام‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

لنوو برای جبران فاصله‌ی قابل توجه با رقبا، روی توسعه‌ی دستگاه‌های تاشو رده بالا و توسعه‌ی سهم خود در کشورهایی مانند هند حساب باز کرده است.

موتورولا در سال ۲۰۲۳ تلاش‌های خود را در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو تجدید کرد و مدل‌های Razr پلاس و Razr 2023 را در دسترس قرار داد.

قیمت گوشی موتورولا معمولاً معقول‌تر از سایر برندها است؛ برای مثال قیمت موتورولا ریزر ۲۰۲۳ تنها ۶۹۹ دلار بود و آن را تبدیل به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشو در ایالات متحده و بسیاری از بازارهای دیگر کرد. ریزر ۲۰۲۳ از همان ابتدا در فهرست بهترین گوشی تاشو قرار گرفت.

وب‌سایت MSPowerUser تصویر منتسب‌ به ریزر ۲۰۲۴ را منتشر کرده و می‌گوید این گوشی در حال حاضر با نام رمز گلوری شناخته می‌شود. این دستگاه جانشین ریزر پلاس یا همان ریزر ۴۰ اولترا است و با همکاری اپراتور ورایزن در ایالات متحده فروخته خواهد شد.

موتورولا شریک دیرینه‌ی ورایزن است، اما این اپراتور آمریکایی با وجود کمکش در سال ۲۰۱۹ برای بازگرداندن مدل تاشوی ریزر به بازار، سال گذشته از عرضه‌ی ریزر پلاس صرف‌نظر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات