اژدهایان MSI رونمایی شدند؛ همکاری تایوانی‌ها با کپکام در آستانه CES

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
مطالعه 4 دقیقه
لوگوی مانیتور ام اس آی 32 اینچ مدل MSI Optix MAG321QR QHD
MSI با همکاری کپکام محصولاتی با طراحی و مشخصات ویژه به نمایشگاه CES می‌آورد.
تبلیغات

MSI به مناسبت بیستمین سالگرد سری بازی‌های Monster Hunter با توسعه‌دهنده‌ی این مجموعه یعنی کپکام همکاری کرده است و محصولات متنوعی از جمله کارت گرافیک، لپ‌تاپ و مادربرد را در نمایشگاه CES به نمایش خواهد گذاشت.

لپ‌تاپ Crosshair 16 HX از نمای جلو

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی مدل ویژه‌ی لپ تاپ MSI با نام کامل MSI Crosshair 16 HX MONSTER Monster Hunter Edition با الهام از شخصیت محبوب بازی مانستر هانتر طراحی شده است. این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل و گرافیک انویدیا از سری جی‌فورس RTX 4060 بهره می‌برد.

کارت گرافیک MSI انویدیا GeForce RTX 4060 Ti با سه فن از نمای جلو

کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 Ti 8G GAMING SLIM Monster Hunter Edition EDITION الگوهای منحصربه‌فرد و رنگ‌بندی الهام‌گرفته از بازی مانستر هانتر دارد و با خطوط برجسته و لبه‌های تیز و نورپردازی RGB همراه است.

کارت گرافیک سفارشی MSI به گونه‌ای طراحی شده است که برای قرار گرفتن داخل کامپیوترهای شخصی باریک‌تر و سبک‌تر باشد و گردش هوا و خنک‌کنندگی را بهینه می‌کند.

دسته‌ی بازی MSI FORCE GC30 Monster Hunter Edition از نمای جلو

دسته‌ی بازی MSI FORCE GC30 Monster Hunter Edition همان‌طور که از نامش مشخص است از طراحی الهام‌گرفته از بازی بهره می‌برد. این کنترلر برای استفاده در پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز، اندروید و کنسول‌های بازی محبوب از جمله پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس طراحی شده است.

خنک‌کننده‌ی MSI MAG CORELIQUID E360 Monster Hunter Edition از نمای بالا

خنک‌کننده‌ی مایع جدیدی به نام MAG CORELIQUID E360 Monster Hunter Edition محصول دیگر MSI و کپکام به‌شمار می‌رود. این خنک‌کننده سه فن ARGB روی یک رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری دارد که الگوی مانستر هانتر با هیولای محبوب راتالوس روی آن حک شده است.

پمپ دستگاه با یک موتور سه فازی بادوام برای افزایش عملکرد خنک‌کنندگی بهبود یافته است. با نرم‌افزار انحصاری MSI Center، کاربران می‌توانند سرعت مناسب فن و پمپ را در سناریوهای مختلف تنظیم کنند.

کیس گیمینگ MSI MPG GUNGNIR 300 Monster Hunter Edition از نمای جانبی

نسخه‌ی ویژه‌ی کیس MSI مدل MPG GUNGNIR 300 Monster Hunter Edition با پنل جلویی مشبک یکپارچه عرضه می‌شود و به چهار فن ۱۲۰ میلی‌متری مجهز شده که با خنک‌کننده‌ی مایع ۳۶۰ میلی‌متری AIO سازگار است.

کیس MSI دارای پایه‌های قابل تنظیم داخلی است که امکان نصب افقی و عمودی کارت‌ گرافیک AMD و انویدیا را فراهم می‌کند.

مادربرد MSI MPG Z790 EDGE Monster Hunter Edition از نمای روبه‌رو

مادربرد MSI مدل MPG Z790 EDGE Monster Hunter Edition به هیت‌سینک و لوله‌های حرارتی برای دفع حرارت ناشی از فعالیت قطعات داخلی مجهز است و از اسلات‌های PCIe Gen 5 و M.2 و فناوری ارتباطی Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ MSI MAG 274QRF QD E2 Monster Hunter Edition

مانیتور MSI مدل MAG 274QRF QD E2 Monster Hunter Edition با رنگ قرمز برجسته شده است. این مانیتور صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و نرخ پاسخ‌دهی سریع یک میلی‌ثانیه دارد که با بهره‌گیری از فناوری کوانتوم دات و IPS، تصاویری شفاف با پوشش گسترده‌ی فضای رنگی ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات