لپ تاپ گیمینگ MSI در راه است؛ پرقدرت و چشم‌نواز با نمایشگر ۱۲۰ هرتز

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
لپ تاپ MSI Titan 18 HX رندر رسمی در فضا
مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند MSI در آستانه‌ی رونمایی در CES فاش شد.
تبلیغات

MSI سازنده‌ی برخی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ می‌خواهد در نمایشگاه CES از لپ‌تاپ جدید Titan 18 HX با جدیدترین پردازنده اینتل از نسل ۱۴ (رپتور لیک رفرش سری HX) و قدرتمندترین گرافیک انویدیا رونمایی کند.

کیبورد لپ‌تاپ MSI TITAN 18 HX از نمای بالا

براساس بیانیه‌ی رسمی از ویژگی‌های لپ‌تاپ جدید MSI می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۸ اینچی 4K از نوع LCD (با نور پس‌زمینه‌ی Mini-LED) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، گواهی‌نامه‌ی VESA DisplayHDR 1000، سیستم صوتی Dynaudio با ۶ بلندگو و کیبورد مکانیکی با نور پس‌زمینه‌ی RGB اشاره کرد.

نمایش 270W روی نمایشگر لپ‌تاپ MSI در پوستر

Titan 18 HX از پردازنده‌ی ۲۴ هسته‌ای Core i9 14900HX با بوست کلاک تا ۵٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. این محصول در دو کانفیگ یکی با گرافیک جی‌فورس RTX 4090 و دیگری با جی‌فورس RTX 4080 در دسترس خواهد بود.

لپ‌تاپ MSI TITAN 18 HX از نمای جلو و جانبی
لپ‌تاپ MSI TITAN 18 HX از نمای عقب
لپ‌تاپ MSI TITAN 18 HX از نمای بالا و پنل پشتی

مجموع توان مصرفی CPU و GPU در لپ‌تاپ جدید MSI حدود ۲۷۰ وات است که افزایش ۴۰ واتی را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد و پردازنده را قادر می‌سازد به سرعت کلاک بالاتری دست یابد. MSI تایید کرده است که Titan 18 HX شارژر ۴۰۰ واتی خواهد داشت.

جدیدترین لپ‌تاپ MSI از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم DDR5، وای‌فای ۷ و فضای ذخیره‌سازی ۴ ترابایتی پشتیبانی می‌کند و به باتری ۹۹٫۹ وات ساعتی و دو درگاه تاندربولت مجهز است.

قیمت لپ تاپ MSI هنوز اعلام نشده است اما این شرکت با رونمایی از Titan 18 HX در نمایشگاه CES طی چند روز آینده قیمت لپ تاپ و سایر مشخصات آن را اعلام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات