ترفند جدید گوگل برای فشار به اپل: تبلیغ RCS در پلی استور

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه Google Messages
گوگل در تلاشی دیگر برای ترغیب اپل به پذیرش استاندارد پیام‌رسانی RCS، تبلیغاتی درمورد این پروتکل در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر کرده است.
تبلیغات

گوگل از مدت‌ها قبل پشتیبانی از استاندارد پیام‌رسانی RCS را آغاز کرد و اکنون در فروشگاه پلی‌استور تبلیغاتی را برای استفاده از پروتکل مذکور نمایش می‌دهد. تبلیغ جدید در فروشگاه برنامه‌ی گوگل، مزیت‌های RCS و روش فعال‌سازی آن را به‌طور پیش‌فرض در برنامه‌ی پیام‌رسان Messages توضیح می‌دهد.

احتمالاً تاکنون بخشی از تلاش‌های کمپین گوگل برای ترغیب اپل به پذیرش RCS را دیده‌اید که البته سازنده‌ی آیفون همچنان از این کار امتناع می‌ورزد. فشار‌های غول جستجوی اینترنت به اپل از سال گذشته بیشتر شد و تبلیغاتی در بیلبوردهای بزرگ شهرهای مطرح جهان و همچنین وب‌سایت‌های پرطرفدار نمایش داد.

تاکنون تلاش‌های گوگل برای اینکه اپل RCS را بپذیرد، بی‌نتیجه بوده است. به‌هرحال گوگل همچنان دست از تلاش‌های خود برنداشته و اخیراً حتی سامسونگ هم به کمپین توسعه‌دهنده‌ی اندروید پیوست.

تبلیغ RCS در گوگل پلی

اکنون گوگل در تلاشی جدید برای متقاعد کردن اپل به استفاده از استاندارد RCS، تبلیغی جدیدی در فروشگاه گوگ‌پلی قرار داده است. کارت‌های این فروشگاه در نسخه‌ وب وجود دارد؛ این یعنی تبلیغات مذکور اپل را هدف قرار داده زیرا وب‌سایت پلی‌استور در دستگاه‌های مک و iOS مثل مک بوک و آیفون نیز دردسترس قرار دارد.

ما قبلاً در زومیت مقاله‌ای جامع درمورد RCS و ویژگی‌های این استاندارد منتشر کرده‌ایم تا دلیل تلاش‌های گوگل را برای متقاعد کردن اپل به پذیرش این پروتکل بیشتر درک کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات