خیر؛ بینگ در گوشی‌های سامسونگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض، جایگزین گوگل نمی‌شود

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گشتن در سایت زومیت با نمایشگر کاور گلکسی زد فولد ۴
سامسونگ نگران است استفاده از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض محصولاتش، روی روابط این شرکت با غول جستجوی اینترنت تأثیر منفی داشته باشد.
تبلیغات

گوگل از مدت‌ها قبل با پرداخت مبالغ چشمگیر به سامسونگ، به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض محصولات برند کره‌ای ازجمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سری گلکسی باقی مانده است. البته ماه گذشته گزارش شد سامسونگ احتمالاً قصد دارد از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض محصولاتش استفاده کند؛ شرایطی که احتمالاً به‌نفع گوگل نبود.

اکنون به‌گزارش وال‌استریت ژورنال، سامسونگ با بررسی موضوع به این نتیجه رسیده است که جایگزینی بینگ با گوگل را به حالت تعلیق درآورد.

ظاهراً غول فناوری کره‌ی جنوبی ابتدا تصمیم گرفته بود از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض محصولات خود استفاده کند. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت فکر می‌کند چنین تصمیمی تغییر زیادی در وضعیت کنونی ایجاد نخواهد کرد، زیرا اکثر کاربران سامسونگ، مرورگرهای دیگری مثل کروم را به مرورگر پیش‌فرض دستگاه‌های گلکسی ترجیح می‌دهند.

منابع وال‌استریت ژورنال ادعا می‌کنند سامسونگ به‌دلیل نگرانی‌ از تأثیرات استفاده از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند خود بر روابطش با گوگل، از تصمیم خود صرف‌نظر کرده است.

البته سامسونگ به‌طور کلی نسبت‌به استفاده از بینگ منصرف نشده است و بنابراین احتمال دارد این شرکت در آینده موضوع را دوباره مورد بررسی قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات