تماشا کنید: در مراکز رسمی تعمیرات گوشی‌های سامسونگ چه می‌گذرد؟

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی شکسته سامسونگ
سامسونگ ویدئویی از فرایند تعمیر گوشی‌های هوشمند در مراکز رسمی خدمات پس‌از فروش خود به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

تعمیر گوشی برای برخی افراد دلهره‌آور است؛ زیرا اکثر ما ازنظر فنی توانایی حل مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های خود را نداریم. بدین‌ترتیب، وقتی از ارسال گوشی به مراکز خدمات گارانتی سخن به‌میان آید، نگرانی‌هایی درباره‌ی روش عملکرد آن‌ها وجود دارد که ازجمله می‌توان به حریم خصوصی و امنیت دستگاه اشاره کرد.

سامسونگ با انتشار ویدئویی جدید، فرایند تعمیر گوشی‌های ارسال‌شده به مراکز خدمات رسمی خود را به‌تصویر کشیده است. بخش خدمات مشتریان سامسونگ ویدئو جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد وقتی گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به این مراکز ارسال می‌کنید، چه اتفاقی برای دستگاه شما رخ می‌دهد.

پس‌ از ارسال گوشی به واحد تعمیرات سامسونگ، ابتدا دستگاه ازنظر کیفی بررسی و وضعیتش ارزیابی می‌شود. در مرحله‌ی بعد، گوشی برای جداسازی قطعات تحویل بخش دیگری خواهد شد و مراحل بعدی شامل تعمیرات و مونتاژ و بررسی کیفیت خروجی است. بدین‌ترتیب، اطمینان حاصل می‌شود که تعمیرات به‌درستی انجام شده باشد و دستگاه مشتری در بهترین شرایط کار کند.

به‌نوشته‌ی WccfTech، سامسونگ خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌دهد. در این روش، ون‌های تعمیرات موبایل به محل زندگی مشتری مراجعه می‌کنند. مراحل بعدی شبیه روش ارسال گوشی به شرکت است و تکنیسین‌ها ابتدا دستگاه را ارزیابی و سپس مشکلات آن را برطرف می‌کنند.

اگر نگران اطلاعات حساس و شخصی ذخیره‌شده روی گوشی خود هستید، می‌توانید قبل از ارسال دستگاه به مراکز خدمات سامسونگ، آن را در حالت Maintenance قرار دهید. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات شما کاملاً محافظت می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات