ال‌جی از محصولات خانگی، سرگرمی و اداری ۲۰۲۳ خود در خاورمیانه رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
رویداد ال جی showcase 2023
ال‌جی در رویداد LG Showcase 2023 از محصولات ۲۰۲۳ برای بازار خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد.
تبلیغات

ال‌جی در رویداد LG Showcase 2023 که در دبی برگزار شد، از جدیدترین محصولات سرگرمی خانگی خود شامل تلویزیون‌ها، اسپیکرها، تجهیزات گیمینگ و همچنین محصولات پریمیوم سیگنیچر رونمایی کرد.

ایل هان لی، مدیر کل منطقه خاورمیانه و آفریقای ال‌جی در این رویداد گفت: «محصولات ما با هدف بهبود زندگی مشتریان طراحی شده‌اند. هر یک از محصولات سرگرمی خانگی، نوآوری‌های کاربردی‌ای را با تمرکز بر زندگی مشتریان ارائه می‌کنند. این بخش از هدف ما ایجاد زندگی بهتر با ارتقاء تجربه سرگرمی و فضای داخلی خانه برای همه است.»

ال‌جی ۱۰ سال پیش تولید انبوه و تجاری تلویزیون‌ OLED را شروع کرد و خود را برند شماره‌ی یک این بازار می‌داند.

ال جی ۱۰ سال تولید OLED
ال‌جی: از ۱۰ سال پیش، برترین تولیدکننده تلویزیون OLED در دنیا هستیم.

ال‌جی جدیدترین تلویزیون‌های OLED خود از جمله تلویزیون‌های سری Evo با ۷۰ درصد شدت روشنایی بالاتر، تلویزیون 8K OLED و همچنین تلویزیون OLED M با فناوری اتصال کاملا بی‌سیم را به منطقه‌ی خاورمیانه می‌آورد.

تلویزیون OLED M که ال‌جی از آن به‌عنوان اولین تلویزیون بی‌‌سیم دنیا یاد می‌کند، امکان ارسال محتوای 4K با نرخ ۱۲۰ هرتز را به‌صورت بی‌سیم میسر می‌کند تا کاربر بتواند بدون محدودیت اتاق نشیمن خانه‌ی خود را طراحی کند.

تلویزیون ۹۷ اینچی M3 OLED ال‌جی بدون هیچ‌گونه ورودی صدا و تصویر معرفی شد
تلویزیون ۹۷ اینچی M3 OLED ال‌جی بدون هیچ‌گونه ورودی صدا و تصویر معرفی شد
مطالعه '2

تلویزیون‌های سری OLED evo ال‌جی به پردازشگر نسل ششم α9 با پشتیبانی از هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. این پردازنده به کمک هوش‌مصنوعی کیفیت تصاویر ورودی به تلویزیون را بهبود داده و سپس پخش می‌کند.

ال‌جی تولید محصولات خود را در مصر و عربستان صعودی آغاز کرده است.

ال‌جی، پروژکتور لیزری Cinebeam 4K خود را نیز به خاورمیانه می‌آورد. کره‌ای‌ها قصد دارند با این پروژکتور تجربه‌ی متفاوتی از سرگرمی را به خانه‌ها بیاورند. این پروژکتور ال جی از فاصله‌ی ۶.۵ سانتی‌متری از دیوار، تصاویر شفاف و حیرت‌انگیزی را در سایز ۹۰ اینچ و در فاصله ۳.۱۸ سانتی‌متری از دیوار تصاویری با ابعاد ۱۲۰ اینچ فراهم پخش می‌کند.

پروژکتور LG Cinebeam 4K 

پروژکتور جدید ال‌جی از webOS پشتیبانی می‌کند تا کاربران به‌توانند برنامه‌های مورد علاقه خود را از یوتوب، دیزنی‌پلاس، آمازون پرایم، نت‌فلیکس و اپل‌ تی‌وی بدون نیاز به استفاده از یک دستگاه اضافی تماشا کنند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از Apple AirPlay 2 محتوای مورد نظر خود را به صورت بی‌سیم روی پروژکتور پخش کنند.

لپ‌تاپ‌های LG Gram هم وارد خاورمیانه خواهند شد. این لپ‌ تاپ‌ ال جی که رکورد گینس را به خاطر وزن سبک خود کسب کرده‌اند از طراحی باریک و زیبایی برخوردار بوده و به جدیدترین سخت‌افزار روز دنیا مجهز شده‌اند.

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی LG gram Ultraslim فقط ۹۹۸ گرم وزن دارد. این لپ‌ تاپ به نمایشگر OLED با قابلیت AGLR و CPU نسل ۱۳ اینتل، حافظه‌ی ذخیره‌سازی NVMe SSD مجهز شده است. 

لپ تاپ‌های جدید LG Gram با ضخامتی باریک‌تر از مک بوک ایر، طراحی نوآورانه و سخت‌افزار مدرن رونمایی شدند
لپ تاپ‌های جدید LG Gram با ضخامتی باریک‌تر از مک بوک ایر، طراحی نوآورانه و سخت‌افزار مدرن رونمایی شدند
مطالعه '4

ال‌جی مانیتورهای گیمینگ جدید خود در سری پریمیوم UltraGear OLED را نیز در این رویداد به نمایش درآورد. این مانیتورها که در دو سایز ۲۷ و ۴۵ اینچ ارائه می‌شوند به پنل ۲۴۰ هرتز با نرخ تاخیر بسیار کم ۰.۰۳ ثانیه مجهز شده‌اند تا تجربه‌ی خیره‌کننده‌ای را در اجرای بازی‌ها در اختیار گیمرها قرار دهند.

مانیتور گیمینگ LG UltraGear ال جی

مانیتور ۲۷ اینچی OLED از سری UltraGear با پشتیبانی از وضوح QHD و پوشش ۹۸.۵ درصد از DCI-P3، پخش رنگ‌های زنده و پویا را تضمین می‌کند. مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچ ال‌جی که به پنل OLED مجهز شده، نسبت تصویر ۲۱:۹، رزولوشن 3,440 در 1,440 پیکسل، انحنای R800، کنتراست 1:1500,000، پوشش ۹۸.۵ درصدی DCI-P3 دارد.

ال جی دو مانیتور گیمینگ با پنل ۲۴۰ هرتز OLED رونمایی کرد
ال جی دو مانیتور گیمینگ با پنل ۲۴۰ هرتز OLED رونمایی کرد
مطالعه '2

رونمایی از هویت بصری و لوگوی جدید ال‌جی

در این رویداد ال‌جی از نشان جدید خود نیز رونمایی کرد. ال‌جی می‌گوید با باریک‌تر کردن المان‌های تشکیل دهنده‌ی لوگوی ال‌جی آن را به شکلی جذاب‌تر کرده تا سلیقه‌ی نسل جوان همگام‌تر شود.

همچنان المان‌های اصلی نشان ال‌جی چشمک و خنده هستند چرا که ال‌جی باور دارد که «مشتری‌های ما باید خوب بوده و بهتر بشوند.»

نشان و لوگو جدید ال‌جی ۲۰۲۳

ال‌جی با اضافه کردن حرکت به صورتک نشان خود و نمایش آن روی نمایشگر لوازم خانگی تلاش می‌کند احساس خوبی را به مشتریان منتقل کند.

ال‌جی دیگر محصولات لوازم خانگی، سرگرمی و اداری خود را نیز وارد بازار خاورمیانه و آفریقا خواهد، اما مشخص نیست کدامیک از این محصولات وارد بازار کشور خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات