نسل چهارم اسکوتر الکتریکی شیائومی اولترا با هربار شارژ ۷۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا
شیائومی نسل جدید اسکوتر برقی خود موسوم به Xiaomi Scooter 4 Ultra را با سیستم تعلیق دوگانه و حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت معرفی کرد.
تبلیغات

شیائومی را بیشتر با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم اما این برند چینی محصولات مختلف دیگری نیز تولید می‌کند. این شرکت از اسکوتر برقی جدیدی رونمایی کرده است که امکانات و قابلیت‌های جذابی دارد.

شیائومی اسکوتر ۴ اولترا از سیستم تعلیق دوگانه‌ی جدیدی بهره می‌برد تا افراد هنگام استفاده از آن لرزش‌های کمتری را تجربه کنند. از طرف دیگر، تایرهای ۱۰ اینچی جدید موسوم‌ به DuraGel، امنیت و راحتی کاربران را هنگام سواری تضمین می‌کند. لایه‌ی ژله‌مانند این لاستیک‌ها، خطر پنچر شدن را کاهش و دوام آن را افزایش می‌دهد.

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا
سیستم تعلیق اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا

نسل جدید اسکوتر الکتریکی شیائومی از موتور بهبودیافته با حداکثر قدرت ۹۴۰ وات بهره می‌برد که به گفته‌ی این شرکت راندمان بسیار بالایی در انتقال نیرو دارد و به‌همین‌دلیل در سناریوهای مختلف ازجمله محیط شهری، جاده‌های فرعی و غیره، عملکرد بسیار خوبی هنگام حرکت ارائه می‌دهد. گفتنی‌ است حداکثر سرعت این محصول به ۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب شیائومی اسکوتر ۴ اولترا، باتری ۵۶۱٫۵ وات‌ساعتی آن است که با هربار شارژ تا ۷۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند برای شارژ کامل باتری این محصول با آداپتور ۱۲۴ واتی آن حدود ۶٫۵ ساعت زمان نیاز است.

موتور اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا
باتری اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا
فرمان اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا

نسل چهارم اسکوتر برقی شیائومی از حالت‌های حرکتی بیشتری پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان مثال حالت S Plus باعث آزادسازی سریع قدرت موتور خواهد شد و شتاب صفر تا ۲۵ کیلومتر آن در این شرایط فقط ۴ ثانیه است. این محصول فرمان عریض‌تر و بلندتری نسبت‌ به نسل قبلی دارد و جای پای آن نیز بزرگ‌تر شده تا تجربه سواری بهبودیافته‌ای را ارائه دهد.

شیائومی اسکوتر ۴ اولترا همچنین به بدنه‌ای بادوام‌ مجهز شده و تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. این محصول با آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا و فرایند جوشکاری بهینه، ساخته شده است. افزون‌براین می‌توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند شیائومی، به همه‌‌ی اطلاعات و داده‌های مربوط به اسکوتر دسترسی داشته باشید. شیائومی از چراغ‌های با کیفیت و پرنور در بخش جلو و عقب این محصول استفاده کرده‌ است تا هنگام شب نیز بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات